Ανεύρεση πτώματος στη δασική θέση «Πλάτανος» Αγίου Νικολάου στο Καρπενήσι
![]() |
| axortagos.gr |
Ειδικότερα οι αστυνομικοί, μετά από τηλεφωνική
ενημέρωση που έλαβαν από υπάλληλο του Δασαρχείου της περιοχής, μετέβησαν
στο σημείο και μετά από διενέργεια αυτοψίας, διαπίστωσαν ότι πρόκειται
για πτώμα ηλικιωμένου άνδρα, σε προχωρημένη σήψη με αλλοιωμένα τα
χαρακτηριστικά του προσώπου του, κανονικά ντυμένου και βρέθηκε ανάμεσα
σε πεσμένα έλατα.
Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία
δεν υπάρχουν ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας, ενώ παραγγέλθηκε νεκροψία
– νεκροτομή της σορού του ηλικιωμένου.
Ενεργείται
προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Καρπενησίου, προκειμένου να
εξακριβωθούν αφενός τα αίτια του θανάτου και αφετέρου να ταυτοποιηθούν
τα στοιχεία του θανώντος.
Δευτέρα 29 Απριλίου 2013
Read more...
Τα ουρλιαχτά του άτυχου ζώου ξεσήκωσαν ... στο πόδι τη γειτονιά
«Π
εταμένος κάπου ή ... σε πιάτο (!) κατέληξε ο σκύλος που κατακρεουργήθηκε σε δρόμο κοντά στην παραλία του Άμμου, στον Άγιο Νικόλαο;
Η γειτονιά ξεσηκώθηκε στο πόδι, τα ξημερώματα του Σαββάτου, από τα σπαρακτικά ουρλιαχτά ενός σκύλου, που είχε την ατυχία να βρεθεί στο διάβα δύο ανδρών... Το πρωί οι περίοικοι αντίκρισαν την οδό Ιδομενέως γεμάτη αίμα, κι άρχισαν να αναζητούν το τί είχε συμβεί.
Το "κουβάρι" της ανατριχιαστικής υπόθεσης κατέληξε σε δύο αλλοδαπούς από το Πακιστάν, οι οποίοι σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του Cretalive, φέρονται να έσφαξαν το σκύλο.
Ο λόγος; Η βαρβαρότητα; Ή μήπως ... η πείνα; Οι υποψίες αρκετών - που, ωστόσο δεν επιβεβαιώνονται με κανένα τρόπο - στρέφονται προς το ενδεχόμενο οι δύο αλλοδαποί ... να μαγείρεψαν τελικά το άτυχο αδέσποτο, το οποίο, σημειωτέον, σαν ... να άνοιξε η γη και το κατάπιε!
Σε κάθε περίπτωση, η θανάτωση του αδέσποτου ζώου είναι μια πράξη τουλάχιστον απάνθρωπη και διεστραμμένη, που δεν τη χωρά ο ανθρώπινος νους...
Από την πλευρά της η αστυνομία αναφέρει ότι το συμβάν δεν έχει καταγραφεί και καμία σχετική σύλληψη δεν έχει γίνει.
[cretalive ]
εταμένος κάπου ή ... σε πιάτο (!) κατέληξε ο σκύλος που κατακρεουργήθηκε σε δρόμο κοντά στην παραλία του Άμμου, στον Άγιο Νικόλαο;
Η γειτονιά ξεσηκώθηκε στο πόδι, τα ξημερώματα του Σαββάτου, από τα σπαρακτικά ουρλιαχτά ενός σκύλου, που είχε την ατυχία να βρεθεί στο διάβα δύο ανδρών... Το πρωί οι περίοικοι αντίκρισαν την οδό Ιδομενέως γεμάτη αίμα, κι άρχισαν να αναζητούν το τί είχε συμβεί.
Το "κουβάρι" της ανατριχιαστικής υπόθεσης κατέληξε σε δύο αλλοδαπούς από το Πακιστάν, οι οποίοι σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του Cretalive, φέρονται να έσφαξαν το σκύλο.
Ο λόγος; Η βαρβαρότητα; Ή μήπως ... η πείνα; Οι υποψίες αρκετών - που, ωστόσο δεν επιβεβαιώνονται με κανένα τρόπο - στρέφονται προς το ενδεχόμενο οι δύο αλλοδαποί ... να μαγείρεψαν τελικά το άτυχο αδέσποτο, το οποίο, σημειωτέον, σαν ... να άνοιξε η γη και το κατάπιε!
Σε κάθε περίπτωση, η θανάτωση του αδέσποτου ζώου είναι μια πράξη τουλάχιστον απάνθρωπη και διεστραμμένη, που δεν τη χωρά ο ανθρώπινος νους...
Από την πλευρά της η αστυνομία αναφέρει ότι το συμβάν δεν έχει καταγραφεί και καμία σχετική σύλληψη δεν έχει γίνει.
Κυριακή 1 Ιουλίου 2012
Read more...
Έψησαν αλεπού λόγω κρίσης...
«Έ
να δράμα αποκαλύφθηκε σε χωριό της Εύβοιας όταν από την μυρωδιά του φαγητού αποκαλύφθηκε η οικονομική εξαθλίωση μιας οικογένειας λόγω της κρίσης.
Η απίστευτη αυτή ιστορία εκτυλίχθηκε σε ένα χωριό της Εύβοιας, όταν πριν από λίγες ημέρες μια περίεργη μυρωδιά έβγαινε από γειτονικό σπίτι.
Οι κάτοικοι δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι συμβαίνει και έτσι αποφάσισαν να επισκεφθούν το σπίτι του συγχωριανού τους και να τον ρωτήσουν. Ο πατέρας δύο παιδιών όπως αναφέρει το evianews.gr έπειτα από αρκετή πίεση αποκάλυψε πως εκείνος και η σύζυγός του έμειναν άνεργοι πριν από ένα μήνα, και αποφάσισε να πάει σε ένα χωράφι για να βρει τροφή. Το μόνο που κατάφερε ήταν να σκοτώσει μια αλεπού και να την μαγειρέψουν.
Ο ίδιος ανέφερε στους συγχωριανούς του: «Ξέρετε ότι δεν έχω γάλα για να θρέψω τα παιδιά μου; Εδώ και αρκετές μέρες είναι νηστικά. Σπαράζει η καρδιά μου δεν μπορώ να τα βλέπω έτσι.» Και τότε αποκάλυψε το μυστικό του. «Εγώ κλέφτης δεν θα γίνω έτσι αποφάσισα να βγω στα χωράφια για να βρω φαγητό. Όταν λοιπόν βρήκα μία αλεπού στο χωράφι, αναγκάστηκα να την μαγειρέψω.»
Την κατάσταση πήραν στα χέρια τους οι συγχωριανοί του που συγκέντρωσαν ένα χρηματικό ποσό για να βοηθήσουν την οικογένεια...
[lamiareport.gr ]
να δράμα αποκαλύφθηκε σε χωριό της Εύβοιας όταν από την μυρωδιά του φαγητού αποκαλύφθηκε η οικονομική εξαθλίωση μιας οικογένειας λόγω της κρίσης.
Η απίστευτη αυτή ιστορία εκτυλίχθηκε σε ένα χωριό της Εύβοιας, όταν πριν από λίγες ημέρες μια περίεργη μυρωδιά έβγαινε από γειτονικό σπίτι.
Οι κάτοικοι δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι συμβαίνει και έτσι αποφάσισαν να επισκεφθούν το σπίτι του συγχωριανού τους και να τον ρωτήσουν. Ο πατέρας δύο παιδιών όπως αναφέρει το evianews.gr έπειτα από αρκετή πίεση αποκάλυψε πως εκείνος και η σύζυγός του έμειναν άνεργοι πριν από ένα μήνα, και αποφάσισε να πάει σε ένα χωράφι για να βρει τροφή. Το μόνο που κατάφερε ήταν να σκοτώσει μια αλεπού και να την μαγειρέψουν.
Ο ίδιος ανέφερε στους συγχωριανούς του: «Ξέρετε ότι δεν έχω γάλα για να θρέψω τα παιδιά μου; Εδώ και αρκετές μέρες είναι νηστικά. Σπαράζει η καρδιά μου δεν μπορώ να τα βλέπω έτσι.» Και τότε αποκάλυψε το μυστικό του. «Εγώ κλέφτης δεν θα γίνω έτσι αποφάσισα να βγω στα χωράφια για να βρω φαγητό. Όταν λοιπόν βρήκα μία αλεπού στο χωράφι, αναγκάστηκα να την μαγειρέψω.»
Την κατάσταση πήραν στα χέρια τους οι συγχωριανοί του που συγκέντρωσαν ένα χρηματικό ποσό για να βοηθήσουν την οικογένεια...
Τρίτη 17 Απριλίου 2012
Read more...
"Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω τη...σκανδάλη"
«Η
συγκλονιστική επιστολή ενός επιχειρηματία από τη Λοκρίδα προς το Επιμελήτηριο Φθιώτιδας. Τι λέει στο Newsit o πρόεδρος του Επιμελητηρίου.
Ο απελπισμένος επιχειρηματίας έλαβε απο το επιμελητήριο το έγγραφο ταχυπληρωμής που στέλνει στα μέλη του και τους το επέστρεψε με αυτό το συγκλονιστικό περιεχόμενο.
"Όταν το χρήμα έρεε, εσείς το τρώγατε μόνοι σας και με τους κολλητούς σας...Εγώ δεν είχα ούτε το δικαίωμα να έρθω να ψηφίσω...Ποτέ δεν με στηρίξατε με κάποιο πρόγραμμα, οπότε κι εγώ τη δουλειά τη διέκοψα...Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω την σκανδάλη...Δεν ανήκω σε κανένα κομματικό γκέτο, αν θέλετε με όλο το σεβασμό(γιατί έτσι ήταν το σύστημα)...Να με διαγράψετε. Δεν υπάρχει σάλιο και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με ένα εισιτήριο για το εξωτερικό, θα σας έδινα την ευχή μου...Ο Θεός να βάλει το χέρι του και σε εσάς...Σας εύχομαι καλές δουλειές".
[Περισσοτερα στο newsit ]
συγκλονιστική επιστολή ενός επιχειρηματία από τη Λοκρίδα προς το Επιμελήτηριο Φθιώτιδας. Τι λέει στο Newsit o πρόεδρος του Επιμελητηρίου.
Ο απελπισμένος επιχειρηματίας έλαβε απο το επιμελητήριο το έγγραφο ταχυπληρωμής που στέλνει στα μέλη του και τους το επέστρεψε με αυτό το συγκλονιστικό περιεχόμενο.
"Όταν το χρήμα έρεε, εσείς το τρώγατε μόνοι σας και με τους κολλητούς σας...Εγώ δεν είχα ούτε το δικαίωμα να έρθω να ψηφίσω...Ποτέ δεν με στηρίξατε με κάποιο πρόγραμμα, οπότε κι εγώ τη δουλειά τη διέκοψα...Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω την σκανδάλη...Δεν ανήκω σε κανένα κομματικό γκέτο, αν θέλετε με όλο το σεβασμό(γιατί έτσι ήταν το σύστημα)...Να με διαγράψετε. Δεν υπάρχει σάλιο και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με ένα εισιτήριο για το εξωτερικό, θα σας έδινα την ευχή μου...Ο Θεός να βάλει το χέρι του και σε εσάς...Σας εύχομαι καλές δουλειές".
Δευτέρα 2 Απριλίου 2012
Read more...
Απόψε η τηλεοπτική επιστροφή του Νίκου Ευαγγελάτου
«Κ
άθε βράδυ από Δευτέρα έως και Παρασκευή στις 8 παρά τέταρτο στον ΣΚΑΪ, όλες οι ειδήσεις της ημέρας γρήγορα διεισδυτικά και ουσιαστικά.
"ΣΚΑΪ ΣΤΙΣ 8". Ο Νίκος Ευαγγελάτος ξεκινάει στη νέα ενημερωτική ζώνη, στο prime time του τηλεοπτικού σταθμού ο οποίος ενισχύει το ενημερωτικό προφίλ του.
Οι τηλεθεατές θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο και να ακούσουν όλες τις απόψεις.
Καθημερινά ένα τέταρτο πριν τις 8 το βράδυ ο Νίκος Ευαγγελάτος προτρέπει: Κάντε enter σε ότι σας ενδιαφέρει και σας αφορά από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
[Διαβάστε περισσότερα στο Zappit.gr ]
άθε βράδυ από Δευτέρα έως και Παρασκευή στις 8 παρά τέταρτο στον ΣΚΑΪ, όλες οι ειδήσεις της ημέρας γρήγορα διεισδυτικά και ουσιαστικά.
"ΣΚΑΪ ΣΤΙΣ 8". Ο Νίκος Ευαγγελάτος ξεκινάει στη νέα ενημερωτική ζώνη, στο prime time του τηλεοπτικού σταθμού ο οποίος ενισχύει το ενημερωτικό προφίλ του.
Οι τηλεθεατές θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο και να ακούσουν όλες τις απόψεις.
Καθημερινά ένα τέταρτο πριν τις 8 το βράδυ ο Νίκος Ευαγγελάτος προτρέπει: Κάντε enter σε ότι σας ενδιαφέρει και σας αφορά από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012
Read more...
Ξέσπασε on air ο Στάθης Ψάλτης: Φτου τα Υπουργεία σας! Άλλοι τα φάγανε ρε!
«Ο
ηθοποιός ήταν σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού και μίλησε για την οικονομική κρίση και την κατάσταση που ζει σήμερα η χώρα...
Οργισμένος, ο Στάθης Ψάλτης έφτυσε on air τους Υπουργούς και μίλησε για πραξικόπημα και για τοκογλύφους που έχουν καταλάβει την εξουσία.
"Να κατέβουμε στις πλατείες και να φωνάξουμε και να μας ακούσουν. Και να τους πούμε ρε, δε χρωστάμε τίποτα! Δε φάγαμε τίποτα! Άλλοι ρα φάγανε! Το μαγαζί έκλεισε! Πτωχεύσαμε αλλά είμαστε περήφανοι"!
Ο ηθοποιός είπε ότι ο ίδιος δουλεύει 38 χρόνια και δεν έχει δικό του σπίτι.
"Όλοι αυτοί οι καρχαρίες εκεί μέσα! Ο Βενιζέλος, ο άλλος ο χοντρός, ο άλλος ο αδύνατος να κόψουν το μισθό τους... Ξεσηκωθείτε ρε Έλληνες, βγείτε στους δρόμους! Φωνάξτε"!
Δείτε το βίντεο!
[zappit ]
ηθοποιός ήταν σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού και μίλησε για την οικονομική κρίση και την κατάσταση που ζει σήμερα η χώρα...
Οργισμένος, ο Στάθης Ψάλτης έφτυσε on air τους Υπουργούς και μίλησε για πραξικόπημα και για τοκογλύφους που έχουν καταλάβει την εξουσία.
"Να κατέβουμε στις πλατείες και να φωνάξουμε και να μας ακούσουν. Και να τους πούμε ρε, δε χρωστάμε τίποτα! Δε φάγαμε τίποτα! Άλλοι ρα φάγανε! Το μαγαζί έκλεισε! Πτωχεύσαμε αλλά είμαστε περήφανοι"!
Ο ηθοποιός είπε ότι ο ίδιος δουλεύει 38 χρόνια και δεν έχει δικό του σπίτι.
"Όλοι αυτοί οι καρχαρίες εκεί μέσα! Ο Βενιζέλος, ο άλλος ο χοντρός, ο άλλος ο αδύνατος να κόψουν το μισθό τους... Ξεσηκωθείτε ρε Έλληνες, βγείτε στους δρόμους! Φωνάξτε"!
Δείτε το βίντεο!
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012
Read more...
Έριξαν κάτω γριούλα για να της πάρουν τις αλυσίδες απ' το λαιμό!
«O
ι δράστες, δύο αλλοδαποί άνδρες, υπήκοοι ο ένας Παλαιστίνης και ο άλλος Αλγερίας ηλικίας 21 και 26 ετών, συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι στην Πάτρα, λίγο μετά το συμβάν.
Τι έκαναν;
Πλησίασαν χθες το πρωί την 82χρονη γυναίκα, η οποία περπατούσε αμέριμνη.
Χρησιμοποιώντας βία, την έριξαν στο έδαφος και της έκλεψαν από το λαιμό δύο αλυσίδες χρυσές με σταυρούς.
Η αστυνομία έρχισε να χτενίζει την περιοχή για να βρει τους δράστες, μέχρι που έγινε γνωστό τελικά ότι συνελήφθησαν.
Οι δύο αλλοδαποί, θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.
[newsit ]
ι δράστες, δύο αλλοδαποί άνδρες, υπήκοοι ο ένας Παλαιστίνης και ο άλλος Αλγερίας ηλικίας 21 και 26 ετών, συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι στην Πάτρα, λίγο μετά το συμβάν.
Τι έκαναν;
Πλησίασαν χθες το πρωί την 82χρονη γυναίκα, η οποία περπατούσε αμέριμνη.
Χρησιμοποιώντας βία, την έριξαν στο έδαφος και της έκλεψαν από το λαιμό δύο αλυσίδες χρυσές με σταυρούς.
Η αστυνομία έρχισε να χτενίζει την περιοχή για να βρει τους δράστες, μέχρι που έγινε γνωστό τελικά ότι συνελήφθησαν.
Οι δύο αλλοδαποί, θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.
Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012
Read more...
Νέο κρούσμα παιδεραστίας στην Κρήτη! Τον κάλεσαν στο ρεβεγιόν και ασέλγησε σε 11χρονη!
«Σ
ε αναβρασμό βρίσκεται η Κρήτη μετά τη νέα υπόθεση παιδεραστίας που αποκαλύφθηκε τα ξημερώματα. Το νέο περιστατικό ασέλγειας σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του ρεβεγιόν, όπου ο 62χρονος δράστης γιόρταζε μαζί με τους γονείς της μικρής και άλλους συγγενείς τον ερχομό του νέου χρόνου.
Σάλο έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία του Ηρακλείου το νέο περιστατικό που οδήγησε στη σύλληψη ενός 62χρονου άνδρα στη Μεσάρα.
Ο άνδρας κατηγορείται ότι ασέλγησε σε 11χρονο κοριτσάκι, στην διάρκεια του πρωτοχρονιάτικου ρεβεγιόν σε συγγενικό σπίτι.
Ο κατηγορούμενος, που κατάγεται από την περιοχή της Μεσαράς, έχει εξ αγχιστείας συγγένεια με την οικογένεια που διοργάνωσε την γιορτή και για το λόγο αυτό βρέθηκε στο συγκεκριμένο σπίτι.
Περίπου στις 5.00 τα ξημερώματα, και όταν η παρέα είχε αρχίσει να "καταβάλλεται" από το φαγητό και το ποτό, ο 62χρονος βρήκε ευκαιρία να μπεί στο δωμάτιο της μικρής και σύμφωνα με τις πληροφορίες έφτασε μέχρι του σημείου να βγάλει το εσώρουχο της.
Όπως αναφέρει το cretalive.gr ο δράστης έγινε αντιληπτός όταν το κοριτσάκι άρχισε να διαμαρτύρεται ενώ αμέσως στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί που τον συνέλαβαν.
Τη Δευτέρα αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα.
Είναι το τρίτο περιστατικό παιδεραστίας που αποκαλύπτεται στο νησί μέσα σ' ένα περίπου μήνα.
Ο ασκός του αιόλου άνοιξε στο Ρέθυμνο με τη συγκλονιστική απόκάλυψη της σύλληψης του 47χρονου γυμναστή Νίκου Σειραγάκη που πιάστηκε επ’αυτοφώρω στο κρεβάτι του σπιτιού του με δύο ανήλικα αγόρια.
Λίγες μέρες μετά αποκαλύφθηκε η υπόθεση του 50χρονου άντρα, ο οποίος είχε προχωρήσει σε ασελγείς πράξεις εις βάρος δύο 14χρονων κοριτσιών.
Όταν ο άνδρας μεταφέρθηκε μέσα στο σπίτι του στο πλαίσιο της αστυνομικής έρευνας και παρουσία του εισαγγελικού λειτουργού, άρπαξε ένα μαχαίρι και αυτοτραυματίστηκε στην κοιλιακή χώρα, καθώς και στην περιοχή του λαιμού, με αποτέλεσμα να καταλήξει λίγες ώρες αργότερα στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου όπου νοσηλεύονταν φρουρούμενος.
[newsit ]
ε αναβρασμό βρίσκεται η Κρήτη μετά τη νέα υπόθεση παιδεραστίας που αποκαλύφθηκε τα ξημερώματα. Το νέο περιστατικό ασέλγειας σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του ρεβεγιόν, όπου ο 62χρονος δράστης γιόρταζε μαζί με τους γονείς της μικρής και άλλους συγγενείς τον ερχομό του νέου χρόνου.
Σάλο έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία του Ηρακλείου το νέο περιστατικό που οδήγησε στη σύλληψη ενός 62χρονου άνδρα στη Μεσάρα.
Ο άνδρας κατηγορείται ότι ασέλγησε σε 11χρονο κοριτσάκι, στην διάρκεια του πρωτοχρονιάτικου ρεβεγιόν σε συγγενικό σπίτι.
Ο κατηγορούμενος, που κατάγεται από την περιοχή της Μεσαράς, έχει εξ αγχιστείας συγγένεια με την οικογένεια που διοργάνωσε την γιορτή και για το λόγο αυτό βρέθηκε στο συγκεκριμένο σπίτι.
Περίπου στις 5.00 τα ξημερώματα, και όταν η παρέα είχε αρχίσει να "καταβάλλεται" από το φαγητό και το ποτό, ο 62χρονος βρήκε ευκαιρία να μπεί στο δωμάτιο της μικρής και σύμφωνα με τις πληροφορίες έφτασε μέχρι του σημείου να βγάλει το εσώρουχο της.
Όπως αναφέρει το cretalive.gr ο δράστης έγινε αντιληπτός όταν το κοριτσάκι άρχισε να διαμαρτύρεται ενώ αμέσως στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί που τον συνέλαβαν.
Τη Δευτέρα αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα.
Είναι το τρίτο περιστατικό παιδεραστίας που αποκαλύπτεται στο νησί μέσα σ' ένα περίπου μήνα.
Ο ασκός του αιόλου άνοιξε στο Ρέθυμνο με τη συγκλονιστική απόκάλυψη της σύλληψης του 47χρονου γυμναστή Νίκου Σειραγάκη που πιάστηκε επ’αυτοφώρω στο κρεβάτι του σπιτιού του με δύο ανήλικα αγόρια.
Λίγες μέρες μετά αποκαλύφθηκε η υπόθεση του 50χρονου άντρα, ο οποίος είχε προχωρήσει σε ασελγείς πράξεις εις βάρος δύο 14χρονων κοριτσιών.
Όταν ο άνδρας μεταφέρθηκε μέσα στο σπίτι του στο πλαίσιο της αστυνομικής έρευνας και παρουσία του εισαγγελικού λειτουργού, άρπαξε ένα μαχαίρι και αυτοτραυματίστηκε στην κοιλιακή χώρα, καθώς και στην περιοχή του λαιμού, με αποτέλεσμα να καταλήξει λίγες ώρες αργότερα στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου όπου νοσηλεύονταν φρουρούμενος.
Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012
Read more...
Πατρινός πλήρωσε για τα τέλη κυκλοφορίας... 1 ευρώ - Διαβάστε πώς
«H
κακή κατάσταση των δρόμων στην Πάτρα, το οτι διπλασιάστηκαν τα τέλη και το γεγονός ότι έχουν μειωθεί τα έσοδά του, είναι οι βασικοί λόγοι που τον οδήγησαν στην απόφασή του.
Στην αίτησή του, η οποία δημοσιεύεται στο Dete.gr , γράφει τα εξής:
Παρακαλώ να μου εκδώσετε γραμμάτιο πληρωμής τελών κυκλοφορίας έτους 2012 για το αυτοκίνητό μου ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΡΖΕ 1600 με το ποσόν του ενός (1) ευρώ υπέρ δημοσίου στο οποίο να αναγράφεται η παρακάτω αιτιολογία:
1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στην Αχαΐα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα ποσά που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα πολύ μικρό μέρος επέστρεψε στο νομό Αχαΐας και στην περιοχή που ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο καθημερινό για τους πληρωτές Αχαιούς του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. Η υστέρηση και υπανάπτυξη του νομού οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που επέβαλαν οι κυβερνώντες. Αντί να καταβάλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά τα δυσβάστακτα χαράτσια.
2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου της Αχαΐας 3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.
5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα, ως όφειλε!
6) Διότι, ενώ ο μισθός, και το οικογενειακό μου εισόδημα μειώθηκαν, κατά 40 %-50% , ταυτόχρονα αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία και μάλιστα σε ένα παλαιό αυτοκίνητο που κατάφερα να προμηθευτώ με δόσεις. Τα τέλη που ζητούνται να πληρώσω για το όχημα αυτό πλησιάζουν περίπου στην τιμή αγοράς του μεταχειρισμένου οχήματος μου! .
7) Διότι, αδυνατώ να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με το αυτοκίνητο το δε Δημόσιο - Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους άθλιους και ένα καθημερινό βασανιστήριο περιμένει όλους τους πολίτες προκειμένω να μεταβούν με το αυτοκίνητό τους, όπως εγώ στο σημείο που εργάζομαι με ζημίες και με διάφορες φθορές στο όχημά μου χωρίς κανείς να με αποζημιώνει ούτε σε είδος αλλά ούτε και σε υπηρεσίες για τις ζημιές αυτές.
Συνημμένο 1. Ειδοποιητήριο - απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας 2012
Με τιμή
Απόστολος Ζέρβας
[newsit ]
κακή κατάσταση των δρόμων στην Πάτρα, το οτι διπλασιάστηκαν τα τέλη και το γεγονός ότι έχουν μειωθεί τα έσοδά του, είναι οι βασικοί λόγοι που τον οδήγησαν στην απόφασή του.
Στην αίτησή του, η οποία δημοσιεύεται στο Dete.gr , γράφει τα εξής:
Παρακαλώ να μου εκδώσετε γραμμάτιο πληρωμής τελών κυκλοφορίας έτους 2012 για το αυτοκίνητό μου ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΡΖΕ 1600 με το ποσόν του ενός (1) ευρώ υπέρ δημοσίου στο οποίο να αναγράφεται η παρακάτω αιτιολογία:
1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στην Αχαΐα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα ποσά που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα πολύ μικρό μέρος επέστρεψε στο νομό Αχαΐας και στην περιοχή που ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο καθημερινό για τους πληρωτές Αχαιούς του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. Η υστέρηση και υπανάπτυξη του νομού οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που επέβαλαν οι κυβερνώντες. Αντί να καταβάλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά τα δυσβάστακτα χαράτσια.
2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου της Αχαΐας 3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.
5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα, ως όφειλε!
6) Διότι, ενώ ο μισθός, και το οικογενειακό μου εισόδημα μειώθηκαν, κατά 40 %-50% , ταυτόχρονα αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία και μάλιστα σε ένα παλαιό αυτοκίνητο που κατάφερα να προμηθευτώ με δόσεις. Τα τέλη που ζητούνται να πληρώσω για το όχημα αυτό πλησιάζουν περίπου στην τιμή αγοράς του μεταχειρισμένου οχήματος μου! .
7) Διότι, αδυνατώ να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με το αυτοκίνητο το δε Δημόσιο - Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους άθλιους και ένα καθημερινό βασανιστήριο περιμένει όλους τους πολίτες προκειμένω να μεταβούν με το αυτοκίνητό τους, όπως εγώ στο σημείο που εργάζομαι με ζημίες και με διάφορες φθορές στο όχημά μου χωρίς κανείς να με αποζημιώνει ούτε σε είδος αλλά ούτε και σε υπηρεσίες για τις ζημιές αυτές.
Συνημμένο 1. Ειδοποιητήριο - απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας 2012
Με τιμή
Απόστολος Ζέρβας
Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011
Read more...
45χρονη στην Ηλεία πέθανε από ασιτία!
«Ο
δύνη προκαλεί ο άδικος χαμός μιας γυναίκας από την Ηλεία, μόλις 45 ετών, που έχασε την ζωή της, από… ασιτία.
Ο ιατροδικαστής, Κ. Αλεξίου, πραγματοποίησε νεκροψία και κατέληξε στο φρικτό συμπέρασμα ότι η γυναίκα έπαθε έμφραγμα περίπου 48 ώρες πριν ξεψυχήσει.
Η καρδιά ήταν αδύναμη και δεν άντεξε άλλο. Ο θάνατος της συνδέεται με κακή διατροφή, που προκάλεσε την εξασθένηση του οργανισμού της.
Ο γιατρός κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η άτυχη γυναίκα ήταν ένα στάδιο πριν την ασιτία… Και δυστυχώς είναι αρκετοί ακόμα συμπατριώτες μας που ζουν σε τριτοκοσμικές καταστάσεις και αναγκάζονται να τρώνε από τα σκουπίδια και τους δρόμους.
Star
[ierosagon ]
δύνη προκαλεί ο άδικος χαμός μιας γυναίκας από την Ηλεία, μόλις 45 ετών, που έχασε την ζωή της, από… ασιτία.
Ο ιατροδικαστής, Κ. Αλεξίου, πραγματοποίησε νεκροψία και κατέληξε στο φρικτό συμπέρασμα ότι η γυναίκα έπαθε έμφραγμα περίπου 48 ώρες πριν ξεψυχήσει.
Η καρδιά ήταν αδύναμη και δεν άντεξε άλλο. Ο θάνατος της συνδέεται με κακή διατροφή, που προκάλεσε την εξασθένηση του οργανισμού της.
Ο γιατρός κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η άτυχη γυναίκα ήταν ένα στάδιο πριν την ασιτία… Και δυστυχώς είναι αρκετοί ακόμα συμπατριώτες μας που ζουν σε τριτοκοσμικές καταστάσεις και αναγκάζονται να τρώνε από τα σκουπίδια και τους δρόμους.
Star
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011
Read more...
Τράπεζα Τροφίμων στον Ι.Ν. των Ευρυτάνων Αγίων
«Μ
ε πρωτοβουλία του γνωστού πολυκαταστήματος ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ εργαζόμενοι και εθελοντές πελάτες συγκέντρωσαν τρόφιμα, τα οποία και παρέδωσαν την περασμένη Κυριακή 27 Νοεμβρίου στον προϊστάμενο του Ιερού Ναού Ευρυτάνων Αγίων π. Γεώργιο Χρυσαφογεώργο, προκειμένου αυτά να διανεμηθούν σε απόρους και πάσχοντες συνανθρώπους μας.
Η κίνηση αυτή τη δύσκολη τούτη στιγμή για την πατρίδα μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και έχει ως σκοπό την καταπολέμηση της πείνας και τον περιορισμό της σπατάλης, συγκεντρώνοντας δωρεές σε τρόφιμα, αναψυκτικά και άλλα είδη, πριν από τη λήξη τους, σε καλή κατάσταση και ποιότητα.
Τα προϊόντα αυτά, αλλά και άλλα που θα προσφερθούν από έτερο πολυκατάστημα της πόλης, από τον εφημέριο και την φιλόπτωχο επιτροπή του Ιερού Ναού, θα διανεμηθούν σε ηλικιωμένους συνανθρώπους μας, άτομα με ειδικές ανάγκες, άστεγους και άτομα που ακολουθούν κάποιο πρόγραμμα απεξάρτησης.
Η φιλόπτωχος επιτροπή του Ιερού Ναού Ευρυτάνων Αγίων, ευχαριστεί πάρα πολύ την ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και τους εθελοντές πελάτες για την προσφορά αγάπης, την οποία μακάρι να την ακολουθήσουν κι άλλοι φορείς.
[evrytanikospalmos ]
ε πρωτοβουλία του γνωστού πολυκαταστήματος ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ εργαζόμενοι και εθελοντές πελάτες συγκέντρωσαν τρόφιμα, τα οποία και παρέδωσαν την περασμένη Κυριακή 27 Νοεμβρίου στον προϊστάμενο του Ιερού Ναού Ευρυτάνων Αγίων π. Γεώργιο Χρυσαφογεώργο, προκειμένου αυτά να διανεμηθούν σε απόρους και πάσχοντες συνανθρώπους μας.
Η κίνηση αυτή τη δύσκολη τούτη στιγμή για την πατρίδα μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και έχει ως σκοπό την καταπολέμηση της πείνας και τον περιορισμό της σπατάλης, συγκεντρώνοντας δωρεές σε τρόφιμα, αναψυκτικά και άλλα είδη, πριν από τη λήξη τους, σε καλή κατάσταση και ποιότητα.
Τα προϊόντα αυτά, αλλά και άλλα που θα προσφερθούν από έτερο πολυκατάστημα της πόλης, από τον εφημέριο και την φιλόπτωχο επιτροπή του Ιερού Ναού, θα διανεμηθούν σε ηλικιωμένους συνανθρώπους μας, άτομα με ειδικές ανάγκες, άστεγους και άτομα που ακολουθούν κάποιο πρόγραμμα απεξάρτησης.
Η φιλόπτωχος επιτροπή του Ιερού Ναού Ευρυτάνων Αγίων, ευχαριστεί πάρα πολύ την ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και τους εθελοντές πελάτες για την προσφορά αγάπης, την οποία μακάρι να την ακολουθήσουν κι άλλοι φορείς.
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011
Read more...
Ελεύθεροι όσοι συλλαμβάνονται για μεγάλα χρέη! “Πλημμεληματάκι” το να χρωστάς ... εκατομμύρια!
«Ό
λη η Ελλάδα είπε... επιτέλους στο άκουσμα της σύλληψης “μεγαλοκαρχαριών” που χρωστούν εκατομμύρια στο δημόσιο.
Οι πολύκροτες συλλήψεις όμως όπως λένε έγκυροι νομικοί μπορεί να αποδειχθούν ... πολύ κακό για το τίποτα!
Γιατί; Γιατί πολύ απλά οι κύριοι και οι κυρίες που φόρεσαν χειροπέδες τον τελευταίο καιρό δεν έχουν συλληφθεί με τον νέο νόμο με τον οποίο αν χρωστάς Φ.Π.Α. άνω των 75.000 ευρώ ή έχεις διαπιστωμένη φοροδιαφυγή πάνω από 150.000 ευρώ έχεις διαπράξει κακούργημα.
Οι οφειλές στο Δημόσιο, πλην των παραπάνω, δεν είναι κακούργημα, αλλά... πλημμέλημα!
Δηλαδή οι κατηγορούμενοι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν προφυλακίζονται καν, ούτε τους επιβάλλονται περιοριστικοί όροι (απαγόρευση εξόδου, παρουσία στο Α.Τ. Μια και δύο φορές το μήνα κλπ), ενώ το πιο πιθανό είναι ότι μετά από δίκες σε πρώτο και δεύτερο βαθμό η ποινή δεν ξεπερνάει τα 5 με 6 χρόνια και συνήθως έχει ανασταλτικό χαρακτήρα!
Δηλαδή το πιο πιθανό είναι ότι οι μεγαλο-οφειλέτες ακόμη και αν ... μείνουν στη χώρα θα τους επιβληθεί μια ποινή με αναστολή!
Τα χρήματά του το κράτος δεν είναι καθόλου εύκολο να τα εισπράξει.
Η μόνη ελπίδα για το κράτος να πάρει τα χρωστούμε είναι οι οφειλέτες να φοβηθούν τη διαπόμπευση και να αποφασίσουν να πληρώσουν ή έστω να μπουν σε κάποιο διακανονισμό καθώς μόνο η εξόφληση των χρεών παύει την ποινική δίωξη.
[newsit ]
λη η Ελλάδα είπε... επιτέλους στο άκουσμα της σύλληψης “μεγαλοκαρχαριών” που χρωστούν εκατομμύρια στο δημόσιο.
Οι πολύκροτες συλλήψεις όμως όπως λένε έγκυροι νομικοί μπορεί να αποδειχθούν ... πολύ κακό για το τίποτα!
Γιατί; Γιατί πολύ απλά οι κύριοι και οι κυρίες που φόρεσαν χειροπέδες τον τελευταίο καιρό δεν έχουν συλληφθεί με τον νέο νόμο με τον οποίο αν χρωστάς Φ.Π.Α. άνω των 75.000 ευρώ ή έχεις διαπιστωμένη φοροδιαφυγή πάνω από 150.000 ευρώ έχεις διαπράξει κακούργημα.
Οι οφειλές στο Δημόσιο, πλην των παραπάνω, δεν είναι κακούργημα, αλλά... πλημμέλημα!
Δηλαδή οι κατηγορούμενοι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν προφυλακίζονται καν, ούτε τους επιβάλλονται περιοριστικοί όροι (απαγόρευση εξόδου, παρουσία στο Α.Τ. Μια και δύο φορές το μήνα κλπ), ενώ το πιο πιθανό είναι ότι μετά από δίκες σε πρώτο και δεύτερο βαθμό η ποινή δεν ξεπερνάει τα 5 με 6 χρόνια και συνήθως έχει ανασταλτικό χαρακτήρα!
Δηλαδή το πιο πιθανό είναι ότι οι μεγαλο-οφειλέτες ακόμη και αν ... μείνουν στη χώρα θα τους επιβληθεί μια ποινή με αναστολή!
Τα χρήματά του το κράτος δεν είναι καθόλου εύκολο να τα εισπράξει.
Η μόνη ελπίδα για το κράτος να πάρει τα χρωστούμε είναι οι οφειλέτες να φοβηθούν τη διαπόμπευση και να αποφασίσουν να πληρώσουν ή έστω να μπουν σε κάποιο διακανονισμό καθώς μόνο η εξόφληση των χρεών παύει την ποινική δίωξη.
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
Read more...
"Με σύνταξη 600 ευρώ πως θα πληρώσω το χαράτσι των 400 ευρώ;
«Α
πλοί πολίτες επικροτούν την κίνηση της ΓΕΝΟΠ να κόψει το ρεύμα στο υπουργείο Υγείας
- Γυναίκα έφυγε από το Μενίδι και έφτασε έξω από το υπουργείο για να διαμαρτυρηθεί
- "Τους βάλαμε ένα σταυρό για να μας..." λέει στο NewsIt
- 68χρονη καλείται να πληρώσει 488 ευρώ χαράτσι, ενώ η σύνταξή της είναι 545 ευρώ!
- Οργισμένες μαρτυρίες στην κάμερα του NewsIt
Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι για χιλιάδες πολίτες, που πια δεν αντέχουν να πληρώνουν φόρους και χαράτσια χωρίς αντίκρισμα, την ώρα που όσοι πραγματικά ευθύνονται για το κατάντημα της χώρας και της οικονομίας, δε δίνουν δεκάρα, κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Η κίνηση των εργαζομένων της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ να κόψουν για τέσσερις ώρες το ρεύμα στο υπουργείο Υγείας, γιατί η ίδια η κυβέρνηση χρωστάει λογαριασμούς ύψους 3.800.000 ευρώ, ενώ συνολικά το κράτος χρωστάει 141 εκατομμύρια, βρήκε τον απλό κόσμο να επικροτεί την ενέργεια.
Χαρακτηριστικές οι περιπτώσεις δυο γυναικών, που «φώναξαν» την αγανάκτησή τους μέσα από την κάμερα του NewsIt.
Η κα Μιχαηλίδου, μόλις είδε στα ρεπορτάζ των πρωινών εκπομπών την κινητοποίηση στο υπουργείο Υγείας ξεκίνησε από το Μενίδι όπου μένει και έφτασε στο σημείο, για να πει και το δικό της παράπονο.
Ο λογαριασμός της ΔΕΗ που καλείται να πληρώσει για να μην της κόψουν το ρεύμα είναι 90 ευρώ και το χαράτσι 416€. Ο σύζυγος της παίρνει σύνταξη 600 ευρώ το δίμηνο, ο αδερφός της είναι ανάπηρος, ενώ τα παιδιά και τα εγγόνια της δεν έχουν καν δουλειά!
«Είναι τρελοί! Έχουν τις πισίνες τους, τις βίλες τους, τους μισθούς τους, τις γυναίκες τους να γυρνάνε σαν βασίλισσες, κι εμείς τους βάλαμε ένα σταυρό για να μας...», λέει θυμωμένα.
Την ίδια στιγμή σχεδόν, η 68χρονη κα Παρασκευή που έτυχε να περνά έξω από το υπουργείο Υγείας φώναζε συγχαρητήρια στους εργαζόμενους για την κίνηση τους να κόψουν το ρεύμα. Είναι συνταξιούχος και κάθε μήνα πρέπει να ζει με (τα κουτσουρεμένα μετά τα μέτρα) 545 ευρώ. Και από αυτά, πρέπει να πληρώσει το χαράτσι της ΔΕΗ που είναι 488 ευρώ.
Γι' αυτό και αναγκάζεται τώρα, να πηγαίνει να καθαρίζει σπίτια για να βγάλει μερικά ευρώ παραπάνω ώστε να μπορέσει να ζήσει. "Πάω να κάνω ένα μεροκάματο, να βγάλω 20 ευρώ για να ζήσω. Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Να κλέβεις είναι ντροπή, όπως κλέβουν οι αλήτες!".
Όσο κι αν φωνάζουν, όμως, φαίνεται πως δύσκολα θα βρουν το δίκιο τους. Όπως δεν το βρήκε και 90χρονη γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη, που δήλωσε αδυναμία καταβολής του τέλους ακινήτων (1.104 ευρώ), αλλά το Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης απέρριψε την αίτησή της.
Πρόκειται για μια 90χρονη που παίρνει σύνταξη 900 ευρώ και πληρώνει 500 ευρώ σε μια γυναίκα για να τη φροντίζει.
[newsit ]
πλοί πολίτες επικροτούν την κίνηση της ΓΕΝΟΠ να κόψει το ρεύμα στο υπουργείο Υγείας
- Γυναίκα έφυγε από το Μενίδι και έφτασε έξω από το υπουργείο για να διαμαρτυρηθεί
- "Τους βάλαμε ένα σταυρό για να μας..." λέει στο NewsIt
- 68χρονη καλείται να πληρώσει 488 ευρώ χαράτσι, ενώ η σύνταξή της είναι 545 ευρώ!
- Οργισμένες μαρτυρίες στην κάμερα του NewsIt
Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι για χιλιάδες πολίτες, που πια δεν αντέχουν να πληρώνουν φόρους και χαράτσια χωρίς αντίκρισμα, την ώρα που όσοι πραγματικά ευθύνονται για το κατάντημα της χώρας και της οικονομίας, δε δίνουν δεκάρα, κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Η κίνηση των εργαζομένων της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ να κόψουν για τέσσερις ώρες το ρεύμα στο υπουργείο Υγείας, γιατί η ίδια η κυβέρνηση χρωστάει λογαριασμούς ύψους 3.800.000 ευρώ, ενώ συνολικά το κράτος χρωστάει 141 εκατομμύρια, βρήκε τον απλό κόσμο να επικροτεί την ενέργεια.
Χαρακτηριστικές οι περιπτώσεις δυο γυναικών, που «φώναξαν» την αγανάκτησή τους μέσα από την κάμερα του NewsIt.
Η κα Μιχαηλίδου, μόλις είδε στα ρεπορτάζ των πρωινών εκπομπών την κινητοποίηση στο υπουργείο Υγείας ξεκίνησε από το Μενίδι όπου μένει και έφτασε στο σημείο, για να πει και το δικό της παράπονο.
Ο λογαριασμός της ΔΕΗ που καλείται να πληρώσει για να μην της κόψουν το ρεύμα είναι 90 ευρώ και το χαράτσι 416€. Ο σύζυγος της παίρνει σύνταξη 600 ευρώ το δίμηνο, ο αδερφός της είναι ανάπηρος, ενώ τα παιδιά και τα εγγόνια της δεν έχουν καν δουλειά!
«Είναι τρελοί! Έχουν τις πισίνες τους, τις βίλες τους, τους μισθούς τους, τις γυναίκες τους να γυρνάνε σαν βασίλισσες, κι εμείς τους βάλαμε ένα σταυρό για να μας...», λέει θυμωμένα.
Την ίδια στιγμή σχεδόν, η 68χρονη κα Παρασκευή που έτυχε να περνά έξω από το υπουργείο Υγείας φώναζε συγχαρητήρια στους εργαζόμενους για την κίνηση τους να κόψουν το ρεύμα. Είναι συνταξιούχος και κάθε μήνα πρέπει να ζει με (τα κουτσουρεμένα μετά τα μέτρα) 545 ευρώ. Και από αυτά, πρέπει να πληρώσει το χαράτσι της ΔΕΗ που είναι 488 ευρώ.
Γι' αυτό και αναγκάζεται τώρα, να πηγαίνει να καθαρίζει σπίτια για να βγάλει μερικά ευρώ παραπάνω ώστε να μπορέσει να ζήσει. "Πάω να κάνω ένα μεροκάματο, να βγάλω 20 ευρώ για να ζήσω. Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Να κλέβεις είναι ντροπή, όπως κλέβουν οι αλήτες!".
Όσο κι αν φωνάζουν, όμως, φαίνεται πως δύσκολα θα βρουν το δίκιο τους. Όπως δεν το βρήκε και 90χρονη γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη, που δήλωσε αδυναμία καταβολής του τέλους ακινήτων (1.104 ευρώ), αλλά το Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης απέρριψε την αίτησή της.
Πρόκειται για μια 90χρονη που παίρνει σύνταξη 900 ευρώ και πληρώνει 500 ευρώ σε μια γυναίκα για να τη φροντίζει.
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011
Read more...
Το πρώτο ελληνικό διαζύγιο λόγω facebook
«T
ο πρώτο διαζύγιο λόγω facebook είναι πλέον γεγονός και στην Ελλάδα. Το ζευγάρι, γονείς δύο παιδιών, έλυσε τα δεσμά του γάμου του καθώς η σύζυγος έκρυβε από τον άντρα της τον «πονηρό» λογαριασμό που έχει δημιουργήσει στη δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Ύστερα από οκτώ χρόνια γάμου, το ζευγάρι έφτασε στις δικαστικές αίθουσες διεκδικώντας κατ’ αντιδικία το διαζύγιό του, λόγω της δημιουργίας προφίλ της συζύγου στο facebook χωρίς την έγκριση του άντρα της.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η Espresso, ο 40χρονος σύζυγος πληροφορήθηκε την ύπαρξη των φωτογραφιών και των στοιχείων της γυναίκας του στο facebook από έναν συνάδελφό του στο γραφείο.
Στην αίτηση διαζυγίου, ο 40χρονος αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι προσβλήθηκε στο εργασιακό του περιβάλλον ανεπανόρθωτα, όταν ο νεαρός συνάδελφος του είπε ότι συνομιλεί με μία γυναίκα που οι φωτογραφίες της μοιάζουν με την Άννα.
«Έκπληκτος διαπίστωσα ότι ήταν ή ίδια η γυναίκα μου που παρουσιαζόταν με το προφίλ της ελεύθερης για να ξεφύγει από την πλήξη που της προκαλούσαν οι συζυγικές υποχρεώσεις», όπως λέει ο ίδιος στην αίτηση διαζυγίου.
[newsbeast ]
ο πρώτο διαζύγιο λόγω facebook είναι πλέον γεγονός και στην Ελλάδα. Το ζευγάρι, γονείς δύο παιδιών, έλυσε τα δεσμά του γάμου του καθώς η σύζυγος έκρυβε από τον άντρα της τον «πονηρό» λογαριασμό που έχει δημιουργήσει στη δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Ύστερα από οκτώ χρόνια γάμου, το ζευγάρι έφτασε στις δικαστικές αίθουσες διεκδικώντας κατ’ αντιδικία το διαζύγιό του, λόγω της δημιουργίας προφίλ της συζύγου στο facebook χωρίς την έγκριση του άντρα της.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η Espresso, ο 40χρονος σύζυγος πληροφορήθηκε την ύπαρξη των φωτογραφιών και των στοιχείων της γυναίκας του στο facebook από έναν συνάδελφό του στο γραφείο.
Στην αίτηση διαζυγίου, ο 40χρονος αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι προσβλήθηκε στο εργασιακό του περιβάλλον ανεπανόρθωτα, όταν ο νεαρός συνάδελφος του είπε ότι συνομιλεί με μία γυναίκα που οι φωτογραφίες της μοιάζουν με την Άννα.
«Έκπληκτος διαπίστωσα ότι ήταν ή ίδια η γυναίκα μου που παρουσιαζόταν με το προφίλ της ελεύθερης για να ξεφύγει από την πλήξη που της προκαλούσαν οι συζυγικές υποχρεώσεις», όπως λέει ο ίδιος στην αίτηση διαζυγίου.
Σε πλειστηριασμό το σπίτι του Α. Μικρούτσικου
«Σ
τις 7 Δεκεμβρίου βγαίνει στο «σφυρί» το σπίτι του πατρινού παρουσιαστή Αντρέα Μικρούτσικου που βρίσκεται στην Κηφισιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο παρουσιαστής έχει πλέον απομονωθεί ενώ δίπλα του είναι ο γιος του Στέφανος.
Με ανακοίνωση της τράπεζας, ο πλειστηριασμός θα πραγματοποιηθεί στο Κορωπί. Οι οφειλές του Αντρέα Μικρούτσικου ανέρχονται στα 1.992.042 ευρώ ενώ η κατάσχεση της μεζονέτας στην Κηφισιά θα πραγματοποιηθεί έτσι ώστε η αρμόδια τράπεζα να εισπράξει 205.000 ευρώ.
[newsbeast ]
τις 7 Δεκεμβρίου βγαίνει στο «σφυρί» το σπίτι του πατρινού παρουσιαστή Αντρέα Μικρούτσικου που βρίσκεται στην Κηφισιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο παρουσιαστής έχει πλέον απομονωθεί ενώ δίπλα του είναι ο γιος του Στέφανος.
Με ανακοίνωση της τράπεζας, ο πλειστηριασμός θα πραγματοποιηθεί στο Κορωπί. Οι οφειλές του Αντρέα Μικρούτσικου ανέρχονται στα 1.992.042 ευρώ ενώ η κατάσχεση της μεζονέτας στην Κηφισιά θα πραγματοποιηθεί έτσι ώστε η αρμόδια τράπεζα να εισπράξει 205.000 ευρώ.
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011
Read more...
Ανταλλάζουν προϊόντα για να ζήσουν
«Έ
να εξοχικό διαμέρισμα ανταλλάσσεται με μεζονέτα. Μια επιπλωμένη γκαρσονιέρα προσφέρεται έναντι οικιακών εργασιών. Δύο οικόπεδα ανταλλάσσονται με μονοκατοικία στο Κορωπί.
Η αγορά μπορεί να έχει νεκρώσει, αλλά αρχίζει να ανθεί ένα άλλο είδος συναλλαγής: η ανταλλαγή αγαθών. Στις εφημερίδες πληθαίνουν οι αγγελίες για ανταλλαγή ακινήτων, αυτοκινήτων, ακόμη και υπηρεσιών. Όπως γράφει σήμερα η «Ελευθεροτυπία», υπάρχουν συμπολίτες μας που δεν διστάζουν να προσφέρουν υπηρεσίες φύλαξης και φροντίδας σπιτιών, με αντάλλαγμα τη διαμονή σε αυτά.
Συχνές είναι και οι αγγελίες παραγωγών και γεωργών που πουλούν σε εξευτελιστικές τιμές τα προϊόντα τους, ενώ αρκετοί ζητούν να ανταλλάξουν τα προϊόντα που παράγουν, με άλλα τρόφιμα.
Φυσικά, δεν λείπουν και οι παράξενες αγγελίες, όπως αυτή που ζητά ανταλλαγή δίκαννου όπλου με μηχανή μικρού κυβισμού ή μια άλλη που αναζητά αγοραστή για σπάνιο ουίσκι.
[newsbeast ]
να εξοχικό διαμέρισμα ανταλλάσσεται με μεζονέτα. Μια επιπλωμένη γκαρσονιέρα προσφέρεται έναντι οικιακών εργασιών. Δύο οικόπεδα ανταλλάσσονται με μονοκατοικία στο Κορωπί.
Η αγορά μπορεί να έχει νεκρώσει, αλλά αρχίζει να ανθεί ένα άλλο είδος συναλλαγής: η ανταλλαγή αγαθών. Στις εφημερίδες πληθαίνουν οι αγγελίες για ανταλλαγή ακινήτων, αυτοκινήτων, ακόμη και υπηρεσιών. Όπως γράφει σήμερα η «Ελευθεροτυπία», υπάρχουν συμπολίτες μας που δεν διστάζουν να προσφέρουν υπηρεσίες φύλαξης και φροντίδας σπιτιών, με αντάλλαγμα τη διαμονή σε αυτά.
Συχνές είναι και οι αγγελίες παραγωγών και γεωργών που πουλούν σε εξευτελιστικές τιμές τα προϊόντα τους, ενώ αρκετοί ζητούν να ανταλλάξουν τα προϊόντα που παράγουν, με άλλα τρόφιμα.
Φυσικά, δεν λείπουν και οι παράξενες αγγελίες, όπως αυτή που ζητά ανταλλαγή δίκαννου όπλου με μηχανή μικρού κυβισμού ή μια άλλη που αναζητά αγοραστή για σπάνιο ουίσκι.
Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011
Read more...
Προσοχή στα χριστουγεννιάτικα φώτα – Συμβουλές για να μη γίνουν επικίνδυνα
«A
ρκούν 45 δευτερόλεπτα σύμφωνα με επίσημες έρευνες για να καεί ένα ολόκληρο δωμάτιο από φωτιά που μπορεί να προκληθεί από τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.
Η έρευνα του Newit αποδεικνύει ότι οι αρχές πολλών χωρών εδώ και χρόνια με ειδικά τηλεοπτικά σποτ προειδοποιούν και συμβουλεύουν.
Τελευταία ενημέρωση: 13.12.2010 | 15:49
Πρώτη δημοσίευση: 13.12.2010 | 12:03
Αρκούν 45 δευτερόλεπτα σύμφωνα με επίσημες έρευνες για να καεί ένα ολόκληρο δωμάτιο από φωτιά που μπορεί να προκληθεί από τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.
Η έρευνα του Newit αποδεικνύει ότι οι αρχές πολλών χωρών εδώ και χρόνια με ειδικά τηλεοπτικά σποτ προειδοποιούν και συμβουλεύουν.
Κίνδυνος-θάνατος είναι σύμφωνα με την Ε.Ε. το ένα στα τρία σετ από λαμπιόνια που κυκλοφορούν στην αγορά. Από ηλεκτροπληξία μέχρι εμπρησμό μπορεί να προκαλέσει το 30,4% των σετ που εντόπισε η έρευνα σε Γερμανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Σλοβακία και Σλοβενία.
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή ζήτησε από της χώρες μέλη να γίνουν άμεσοι έλεγχοι στην αγορά.
Πως θα διαλέξετε τα σωστά λαμπιόνια:
-Μια πρώτη καλή ένδειξη είναι το σήμα C.E. (προϊόν Ευρωπαϊκής Ένωσης δηλαδή)
-Οπωσδήποτε παρατηρείστε και το “Made in” καθώς τουλάχιστον το 41% κατασκευάζεται σε τρίτες χώρες.
-Εμπιστευτείτε γνωστές εταιρείες.
-Ανοίξτε τη συσκευασία πριν την αγορά, αν έστω ένα από τα φωτάκια δεν ανάβει μην αγοράσετε το σετ.
-Παρατηρήστε τα καλώδια μήπως υπάρχουν “γυμνά” σημεία.
Μην αγοράζετε χριστουγεννιάτικα φώτα με τη λογική πως είναι για λίγες μέρες και άρα πρέπει να είναι τα πιο φτηνά.
Ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε ξανά παλιά φώτα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται και εδώ όταν υπάρχουν καμμένα ή σπασμένα λαμπάκια (μπορεί να υπάρχει κακή επαφή ή γυμνό καλώδιο), ενώ πρέπει να γίνει έλεγχος σε όλο το μήκος του καλωδίου για “γυμνά” σημεία λόγω χρήσης.
Τα τέσσερα “μη” για το χριστουγεννιάτικο δέντρο:
-Με βάζετε το δέντρο κοντά σε τζάκι ή σε καλοριφέρ (ξεραίνεται και πιάνει πιο εύκολα φωτιά).
-Μην αγοράζεται φυσικό δέντρο που πέφτουν εύκολα οι πευκοβελόνες (είναι ήδη ξεραμένο).
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν πάτε για ύπνο.
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν φεύγετε από το σπίτι.
(ακολουθεί βίντεο με συμβουλές στα Αγγλικά)
Τελευταία ενημέρωση: 13.12.2010 | 15:49
Πρώτη δημοσίευση: 13.12.2010 | 12:03
Αρκούν 45 δευτερόλεπτα σύμφωνα με επίσημες έρευνες για να καεί ένα ολόκληρο δωμάτιο από φωτιά που μπορεί να προκληθεί από τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.
Η έρευνα του Newit αποδεικνύει ότι οι αρχές πολλών χωρών εδώ και χρόνια με ειδικά τηλεοπτικά σποτ προειδοποιούν και συμβουλεύουν.
Κίνδυνος-θάνατος είναι σύμφωνα με την Ε.Ε. το ένα στα τρία σετ από λαμπιόνια που κυκλοφορούν στην αγορά. Από ηλεκτροπληξία μέχρι εμπρησμό μπορεί να προκαλέσει το 30,4% των σετ που εντόπισε η έρευνα σε Γερμανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Σλοβακία και Σλοβενία.
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή ζήτησε από της χώρες μέλη να γίνουν άμεσοι έλεγχοι στην αγορά.
Πως θα διαλέξετε τα σωστά λαμπιόνια:
-Μια πρώτη καλή ένδειξη είναι το σήμα C.E. (προϊόν Ευρωπαϊκής Ένωσης δηλαδή)
-Οπωσδήποτε παρατηρείστε και το “Made in” καθώς τουλάχιστον το 41% κατασκευάζεται σε τρίτες χώρες.
-Εμπιστευτείτε γνωστές εταιρείες.
-Ανοίξτε τη συσκευασία πριν την αγορά, αν έστω ένα από τα φωτάκια δεν ανάβει μην αγοράσετε το σετ.
-Παρατηρήστε τα καλώδια μήπως υπάρχουν “γυμνά” σημεία.
Μην αγοράζετε χριστουγεννιάτικα φώτα με τη λογική πως είναι για λίγες μέρες και άρα πρέπει να είναι τα πιο φτηνά.
Ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε ξανά παλιά φώτα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται και εδώ όταν υπάρχουν καμμένα ή σπασμένα λαμπάκια (μπορεί να υπάρχει κακή επαφή ή γυμνό καλώδιο), ενώ πρέπει να γίνει έλεγχος σε όλο το μήκος του καλωδίου για “γυμνά” σημεία λόγω χρήσης.
Τα τέσσερα “μη” για το χριστουγεννιάτικο δέντρο:
-Με βάζετε το δέντρο κοντά σε τζάκι ή σε καλοριφέρ (ξεραίνεται και πιάνει πιο εύκολα φωτιά).
-Μην αγοράζεται φυσικό δέντρο που πέφτουν εύκολα οι πευκοβελόνες (είναι ήδη ξεραμένο).
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν πάτε για ύπνο.
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν φεύγετε από το σπίτι.
(ακολουθεί βίντεο με συμβουλές στα Αγγλικά)
Στις Η.Π.Α. Μέσα σε ένα χρόνο 1200 πυρκαγιές προκλήθηκαν από χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και 195 άνθρωποι τραυματίστηκαν. Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος, οι παραπάνω συμβουλές αρκούν – λένε οι ειδικοί- για κλίμα χριστουγεννιάτικο και όχι επικίνδυνο.
[newsit ]
ρκούν 45 δευτερόλεπτα σύμφωνα με επίσημες έρευνες για να καεί ένα ολόκληρο δωμάτιο από φωτιά που μπορεί να προκληθεί από τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.
Η έρευνα του Newit αποδεικνύει ότι οι αρχές πολλών χωρών εδώ και χρόνια με ειδικά τηλεοπτικά σποτ προειδοποιούν και συμβουλεύουν.
Τελευταία ενημέρωση: 13.12.2010 | 15:49
Πρώτη δημοσίευση: 13.12.2010 | 12:03
Αρκούν 45 δευτερόλεπτα σύμφωνα με επίσημες έρευνες για να καεί ένα ολόκληρο δωμάτιο από φωτιά που μπορεί να προκληθεί από τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.
Η έρευνα του Newit αποδεικνύει ότι οι αρχές πολλών χωρών εδώ και χρόνια με ειδικά τηλεοπτικά σποτ προειδοποιούν και συμβουλεύουν.
Κίνδυνος-θάνατος είναι σύμφωνα με την Ε.Ε. το ένα στα τρία σετ από λαμπιόνια που κυκλοφορούν στην αγορά. Από ηλεκτροπληξία μέχρι εμπρησμό μπορεί να προκαλέσει το 30,4% των σετ που εντόπισε η έρευνα σε Γερμανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Σλοβακία και Σλοβενία.
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή ζήτησε από της χώρες μέλη να γίνουν άμεσοι έλεγχοι στην αγορά.
Πως θα διαλέξετε τα σωστά λαμπιόνια:
-Μια πρώτη καλή ένδειξη είναι το σήμα C.E. (προϊόν Ευρωπαϊκής Ένωσης δηλαδή)
-Οπωσδήποτε παρατηρείστε και το “Made in” καθώς τουλάχιστον το 41% κατασκευάζεται σε τρίτες χώρες.
-Εμπιστευτείτε γνωστές εταιρείες.
-Ανοίξτε τη συσκευασία πριν την αγορά, αν έστω ένα από τα φωτάκια δεν ανάβει μην αγοράσετε το σετ.
-Παρατηρήστε τα καλώδια μήπως υπάρχουν “γυμνά” σημεία.
Μην αγοράζετε χριστουγεννιάτικα φώτα με τη λογική πως είναι για λίγες μέρες και άρα πρέπει να είναι τα πιο φτηνά.
Ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε ξανά παλιά φώτα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται και εδώ όταν υπάρχουν καμμένα ή σπασμένα λαμπάκια (μπορεί να υπάρχει κακή επαφή ή γυμνό καλώδιο), ενώ πρέπει να γίνει έλεγχος σε όλο το μήκος του καλωδίου για “γυμνά” σημεία λόγω χρήσης.
Τα τέσσερα “μη” για το χριστουγεννιάτικο δέντρο:
-Με βάζετε το δέντρο κοντά σε τζάκι ή σε καλοριφέρ (ξεραίνεται και πιάνει πιο εύκολα φωτιά).
-Μην αγοράζεται φυσικό δέντρο που πέφτουν εύκολα οι πευκοβελόνες (είναι ήδη ξεραμένο).
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν πάτε για ύπνο.
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν φεύγετε από το σπίτι.
(ακολουθεί βίντεο με συμβουλές στα Αγγλικά)
Τελευταία ενημέρωση: 13.12.2010 | 15:49
Πρώτη δημοσίευση: 13.12.2010 | 12:03
Αρκούν 45 δευτερόλεπτα σύμφωνα με επίσημες έρευνες για να καεί ένα ολόκληρο δωμάτιο από φωτιά που μπορεί να προκληθεί από τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια.
Η έρευνα του Newit αποδεικνύει ότι οι αρχές πολλών χωρών εδώ και χρόνια με ειδικά τηλεοπτικά σποτ προειδοποιούν και συμβουλεύουν.
Κίνδυνος-θάνατος είναι σύμφωνα με την Ε.Ε. το ένα στα τρία σετ από λαμπιόνια που κυκλοφορούν στην αγορά. Από ηλεκτροπληξία μέχρι εμπρησμό μπορεί να προκαλέσει το 30,4% των σετ που εντόπισε η έρευνα σε Γερμανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Σλοβακία και Σλοβενία.
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή ζήτησε από της χώρες μέλη να γίνουν άμεσοι έλεγχοι στην αγορά.
Πως θα διαλέξετε τα σωστά λαμπιόνια:
-Μια πρώτη καλή ένδειξη είναι το σήμα C.E. (προϊόν Ευρωπαϊκής Ένωσης δηλαδή)
-Οπωσδήποτε παρατηρείστε και το “Made in” καθώς τουλάχιστον το 41% κατασκευάζεται σε τρίτες χώρες.
-Εμπιστευτείτε γνωστές εταιρείες.
-Ανοίξτε τη συσκευασία πριν την αγορά, αν έστω ένα από τα φωτάκια δεν ανάβει μην αγοράσετε το σετ.
-Παρατηρήστε τα καλώδια μήπως υπάρχουν “γυμνά” σημεία.
Μην αγοράζετε χριστουγεννιάτικα φώτα με τη λογική πως είναι για λίγες μέρες και άρα πρέπει να είναι τα πιο φτηνά.
Ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε ξανά παλιά φώτα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται και εδώ όταν υπάρχουν καμμένα ή σπασμένα λαμπάκια (μπορεί να υπάρχει κακή επαφή ή γυμνό καλώδιο), ενώ πρέπει να γίνει έλεγχος σε όλο το μήκος του καλωδίου για “γυμνά” σημεία λόγω χρήσης.
Τα τέσσερα “μη” για το χριστουγεννιάτικο δέντρο:
-Με βάζετε το δέντρο κοντά σε τζάκι ή σε καλοριφέρ (ξεραίνεται και πιάνει πιο εύκολα φωτιά).
-Μην αγοράζεται φυσικό δέντρο που πέφτουν εύκολα οι πευκοβελόνες (είναι ήδη ξεραμένο).
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν πάτε για ύπνο.
-Μην αφήνεται τα φωτάκια αναμμένα όταν φεύγετε από το σπίτι.
(ακολουθεί βίντεο με συμβουλές στα Αγγλικά)
Στις Η.Π.Α. Μέσα σε ένα χρόνο 1200 πυρκαγιές προκλήθηκαν από χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και 195 άνθρωποι τραυματίστηκαν. Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος, οι παραπάνω συμβουλές αρκούν – λένε οι ειδικοί- για κλίμα χριστουγεννιάτικο και όχι επικίνδυνο.
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011
Read more...
Αχαϊα:''Με κρατούσε 3 μέρες στο σπίτι του και με βίαζε''!
«Η
20χρονη κατάφερε να αποδράσει από το σπίτι-κολαστήριο και να μιλήσει στην αστυνομία...
Θύμα μια 20χρονη Ρουμάνα, που όπως υποστηρίζει, έζησε τον απόλυτο εφιάλτη στο σπίτι ενός 47χρονου από την Πάτρα.
Σύμφωνα με την καταγγελία της, ο φερόμενος ως δράστης την είχε φυλακίσει στο διαμέρισμά του, από την 1η μέχρι την 4η Νοεμβρίου και την βίαζε!
Σύμφωνα με το dete.gr, οι Αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών προέβησαν σε άμεσες αναζητήσεις με αποτέλεσμα τον εντοπισμό και τη σύλληψη του 47χρονου. Η 20χρονη θα εξεταστεί από αρμόδιο ιατροδικαστή, για να διαπιστωθεί εάν έπεσε θύμα βιασμού.
Ο συλληφθεις, που για την ώρα αρνείται τα πάντα, θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πατρών.
Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011
Read more...
Κόβονται κι άλλα προνοιακά επιδόματα
«Σ
ε περαιτέρω μείωση των επιδομάτων πρόνοιας από χιλιάδες πολίτες θα προχωρήσει η κυβέρνηση καθώς έχει ξεκινήσει ήδη να δημιουργείται μητρώο δικαιούχων. Όσοι δεν τα δικαιούνται θα διαγραφούν από τα μητρώα.
Έως το τέλος Ιανουαρίου αναμένεται να είναι έτοιμο το μητρώο επιδομάτων πρόνοιας το οποίο θα περιλαμβάνει όλους όσοι λαμβάνουν σήμερα ενισχυτικό επίδομα πρόνοιας, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος.
Μέσω του μητρώου αυτού θα αποσαφηνισθεί και ποιος δικαιούται και ποιος όχι να λαμβάνει επίδομα πρόνοιας. Όσοι εντοπισθούν να μην πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις θα εξοβελισθούν από τη λίστα και θα πάψουν φυσικά να λαμβάνουν το επίδομα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι με βάση τους σημερινούς πρόχειρους υπολογισμούς είναι πιθανό να «ψαλιδιστούν» επιδόματα ακόμη και σε ποσοστό 20 με 30%.
Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας υποστηρίζει πως μεταξύ των σημερινών δικαιούχων υπάρχουν και πολλοί που δε διαθέτουν τα απαραίτητα κριτήρια και επί σειρά ετών εισπράττουν παράτυπα τα χρήματα από την πρόνοια.
[iatropedia ]
ε περαιτέρω μείωση των επιδομάτων πρόνοιας από χιλιάδες πολίτες θα προχωρήσει η κυβέρνηση καθώς έχει ξεκινήσει ήδη να δημιουργείται μητρώο δικαιούχων. Όσοι δεν τα δικαιούνται θα διαγραφούν από τα μητρώα.
Έως το τέλος Ιανουαρίου αναμένεται να είναι έτοιμο το μητρώο επιδομάτων πρόνοιας το οποίο θα περιλαμβάνει όλους όσοι λαμβάνουν σήμερα ενισχυτικό επίδομα πρόνοιας, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος.
Μέσω του μητρώου αυτού θα αποσαφηνισθεί και ποιος δικαιούται και ποιος όχι να λαμβάνει επίδομα πρόνοιας. Όσοι εντοπισθούν να μην πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις θα εξοβελισθούν από τη λίστα και θα πάψουν φυσικά να λαμβάνουν το επίδομα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι με βάση τους σημερινούς πρόχειρους υπολογισμούς είναι πιθανό να «ψαλιδιστούν» επιδόματα ακόμη και σε ποσοστό 20 με 30%.
Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας υποστηρίζει πως μεταξύ των σημερινών δικαιούχων υπάρχουν και πολλοί που δε διαθέτουν τα απαραίτητα κριτήρια και επί σειρά ετών εισπράττουν παράτυπα τα χρήματα από την πρόνοια.
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011
Read more...
Η επιστολή της 16χρονης Μαρίας στους πολιτικούς
«A
ξιότιμοι» Πολιτικοί, είμαι 16 ετών και με αφορμή τα τελευταία δυσάρεστα γεγονότα γράφω αυτό το γράμμα για να ακουστεί και η φωνή της δικιάς μου γενιάς.
Αισθάνομαι βαθύτατη λύπη όταν εμείς οι νέοι φτάνουμε να αποκαλούμαστε πολιτικοποιημένοι, όχι επειδή το θέλουμε αλλά επειδή είμαστε αναγκασμένοι με τόσες καινούργιες λέξεις (πχ ΔΝΤ, Μνημόνιο). Θα προτιμούσα η χώρα μου να μην είχε προβλήματα και ας ήμουν αποστασιοποιημένη από την πολιτική ζωή ,γιατί όσο την μαθαίνω τόσο την απεχθάνομαι.
Κάποτε αποκαλούσαμε τον Περικλή ιδρυτή της δημοκρατίας και τώρα εσείς αυτήν την αξία την έχετε καταπατήσει με το να γίνεστε «τσιράκια» των ΜΕΓΑΛΩΝ, που στις πλάτες της Ελλάδας στηρίζονται για να επωφεληθούν οικονομικά και πολιτικά. Ωστόσο για να διαχωρίσω τη θέση μου, εκφράζω την απέχθειά μου για τα κόμματα.
Αυτή την στιγμή δεν υποκινούμαι από κανέναν, πόσο μάλλον από βουλευτές και ιδεολογίες που θεωρούν τη Βουλή πεδίο μάχης και ανταλλαγής ανάρμοστων χαρακτηρισμών και όχι χώρο γόνιμου διαλόγου και συνεργασίας\n Μπορεί το ύφος μου να είναι απότομο και προκλητικό , αλλά όπως εσείς οδηγήσατε προκλητικά την χώρα στην ηθική, οικονομική, ψυχολογική καταστροφή και υποβάθμιση , έτσι και εγώ ως νέος ΑΠΑΙΤΩ και ΔΙΕΚΔΙΚΩ!
Αρχικά θέλω να τονίσω ότι η γενιά μου δεν έχει πια όνειρα, γιατί , όσο συμπαγή και ουτοπικά ήταν ήρθατε εσείς και ρίξατε την τελευταία κλωτσιά σε αυτό το ντόμινο και τα διαλύσατε όλα .Πλέον δεν υπάρχει χρόνος για όνειρα , όταν σε κάθε σπιτικό επικρατούν οικονομικά προβλήματα και εντάσεις.
Όταν δεν υπάρχουν λεφτά για φροντιστήρια , πως μπορώ να ονειρευτώ τον εαυτό μου να σπουδάζει; Και πείτε θεωρητικά ότι περνάω στο πανεπιστήμιο. Θα έχουν μετά οι γονείς μου την οικονομική δυνατότητα να με συντηρήσουν και να με ενισχύσουν οικονομικά στις μεταπτυχιακές μου σπουδές;
ΑΥΤΑ ΝΟΙΩΘΕΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
[newsit ]
ξιότιμοι» Πολιτικοί, είμαι 16 ετών και με αφορμή τα τελευταία δυσάρεστα γεγονότα γράφω αυτό το γράμμα για να ακουστεί και η φωνή της δικιάς μου γενιάς.
Αισθάνομαι βαθύτατη λύπη όταν εμείς οι νέοι φτάνουμε να αποκαλούμαστε πολιτικοποιημένοι, όχι επειδή το θέλουμε αλλά επειδή είμαστε αναγκασμένοι με τόσες καινούργιες λέξεις (πχ ΔΝΤ, Μνημόνιο). Θα προτιμούσα η χώρα μου να μην είχε προβλήματα και ας ήμουν αποστασιοποιημένη από την πολιτική ζωή ,γιατί όσο την μαθαίνω τόσο την απεχθάνομαι.
Κάποτε αποκαλούσαμε τον Περικλή ιδρυτή της δημοκρατίας και τώρα εσείς αυτήν την αξία την έχετε καταπατήσει με το να γίνεστε «τσιράκια» των ΜΕΓΑΛΩΝ, που στις πλάτες της Ελλάδας στηρίζονται για να επωφεληθούν οικονομικά και πολιτικά. Ωστόσο για να διαχωρίσω τη θέση μου, εκφράζω την απέχθειά μου για τα κόμματα.
Αυτή την στιγμή δεν υποκινούμαι από κανέναν, πόσο μάλλον από βουλευτές και ιδεολογίες που θεωρούν τη Βουλή πεδίο μάχης και ανταλλαγής ανάρμοστων χαρακτηρισμών και όχι χώρο γόνιμου διαλόγου και συνεργασίας\n Μπορεί το ύφος μου να είναι απότομο και προκλητικό , αλλά όπως εσείς οδηγήσατε προκλητικά την χώρα στην ηθική, οικονομική, ψυχολογική καταστροφή και υποβάθμιση , έτσι και εγώ ως νέος ΑΠΑΙΤΩ και ΔΙΕΚΔΙΚΩ!
Αρχικά θέλω να τονίσω ότι η γενιά μου δεν έχει πια όνειρα, γιατί , όσο συμπαγή και ουτοπικά ήταν ήρθατε εσείς και ρίξατε την τελευταία κλωτσιά σε αυτό το ντόμινο και τα διαλύσατε όλα .Πλέον δεν υπάρχει χρόνος για όνειρα , όταν σε κάθε σπιτικό επικρατούν οικονομικά προβλήματα και εντάσεις.
Όταν δεν υπάρχουν λεφτά για φροντιστήρια , πως μπορώ να ονειρευτώ τον εαυτό μου να σπουδάζει; Και πείτε θεωρητικά ότι περνάω στο πανεπιστήμιο. Θα έχουν μετά οι γονείς μου την οικονομική δυνατότητα να με συντηρήσουν και να με ενισχύσουν οικονομικά στις μεταπτυχιακές μου σπουδές;
ΑΥΤΑ ΝΟΙΩΘΕΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011
Read more...































