45χρονη στην Ηλεία πέθανε από ασιτία!
Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Κοινωνικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Ο
δύνη προκαλεί ο άδικος χαμός μιας γυναίκας από την Ηλεία, μόλις 45 ετών, που έχασε την ζωή της, από… ασιτία.
Ο ιατροδικαστής, Κ. Αλεξίου, πραγματοποίησε νεκροψία και κατέληξε στο φρικτό συμπέρασμα ότι η γυναίκα έπαθε έμφραγμα περίπου 48 ώρες πριν ξεψυχήσει.
Η καρδιά ήταν αδύναμη και δεν άντεξε άλλο. Ο θάνατος της συνδέεται με κακή διατροφή, που προκάλεσε την εξασθένηση του οργανισμού της.
Ο γιατρός κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η άτυχη γυναίκα ήταν ένα στάδιο πριν την ασιτία… Και δυστυχώς είναι αρκετοί ακόμα συμπατριώτες μας που ζουν σε τριτοκοσμικές καταστάσεις και αναγκάζονται να τρώνε από τα σκουπίδια και τους δρόμους.
Star
[ierosagon ]
δύνη προκαλεί ο άδικος χαμός μιας γυναίκας από την Ηλεία, μόλις 45 ετών, που έχασε την ζωή της, από… ασιτία.
Ο ιατροδικαστής, Κ. Αλεξίου, πραγματοποίησε νεκροψία και κατέληξε στο φρικτό συμπέρασμα ότι η γυναίκα έπαθε έμφραγμα περίπου 48 ώρες πριν ξεψυχήσει.
Η καρδιά ήταν αδύναμη και δεν άντεξε άλλο. Ο θάνατος της συνδέεται με κακή διατροφή, που προκάλεσε την εξασθένηση του οργανισμού της.
Ο γιατρός κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η άτυχη γυναίκα ήταν ένα στάδιο πριν την ασιτία… Και δυστυχώς είναι αρκετοί ακόμα συμπατριώτες μας που ζουν σε τριτοκοσμικές καταστάσεις και αναγκάζονται να τρώνε από τα σκουπίδια και τους δρόμους.
Star
0 Απαντήσεις για... for “ 45χρονη στην Ηλεία πέθανε από ασιτία!”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












