Ηράκλειο:Βούτηξε στη θάλασσα, αγκαλιά με το μωρό της,γιατί είναι άνεργη!
Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Δημοφιλή . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Η
42χρονη μάνα, προσπάθησε να αυτοκτονήσει με το μωρό της, επειδή δεν είχε χρήματα ούτε για φαγητό - Συγκλονισμένοι όλοι όσοι την γνώριζαν και όσοι αντίκρισαν το τραγικό θέαμα...
Το δυόμιση ετών παιδί της προσπάθησε να πνίξει μια νεαρή γυναίκα επειδή δεν είχε χρήματα για να του αγοράσει τα απαραίτητα για να ζήσει. Πρόκειται για μια 42χρονη γυναίκα, που αγκάλιασε το παιδί της και βούτηξε στη θάλασσα για να πνιγεί εκείνη μαζί με το βλαστάρι της!
Το τραγικό περιστατικό, σημειώθηκε σύμφωνα με το cretalive.gr, το βράδυ της Τετάρτης (07-12-2011) στο Ηράκλειο και η μάνα με το παιδί σώθηκαν χάρη στην επέμβαση των περαστικών που την είδαν να αγκαλιάζει το γιο της και να πέφτει στα παγωμένα νερά στην περιοχή της Αλικαρνασσού.
Η περίπτωσή της έχει συγκλονίσει λιμενικούς, αστυνομικούς αλλά και τους γιατρούς του ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλεύεται η ίδια και ο μόλις 2,5 ετών γιος της!
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν πρόκειται για κάποια γυναίκα με ψυχολογικά προβλήματα. Οι γιατροί του νοσοκομείου είναι σαφείς και ξεκαθαρίζουν πως η νεαρή γυναίκα από την Πολωνία, δεν αντιμετωπίζει κανένα απολύτως ψυχολογικό πρόβλημα, απλώς είναι απελπισμένη από την κατάσταση που βιώνει, όχι μόνο εκείνη, αλλά κυρίως το μικρό της παιδί.
[newsit ]
42χρονη μάνα, προσπάθησε να αυτοκτονήσει με το μωρό της, επειδή δεν είχε χρήματα ούτε για φαγητό - Συγκλονισμένοι όλοι όσοι την γνώριζαν και όσοι αντίκρισαν το τραγικό θέαμα...
Το δυόμιση ετών παιδί της προσπάθησε να πνίξει μια νεαρή γυναίκα επειδή δεν είχε χρήματα για να του αγοράσει τα απαραίτητα για να ζήσει. Πρόκειται για μια 42χρονη γυναίκα, που αγκάλιασε το παιδί της και βούτηξε στη θάλασσα για να πνιγεί εκείνη μαζί με το βλαστάρι της!
Το τραγικό περιστατικό, σημειώθηκε σύμφωνα με το cretalive.gr, το βράδυ της Τετάρτης (07-12-2011) στο Ηράκλειο και η μάνα με το παιδί σώθηκαν χάρη στην επέμβαση των περαστικών που την είδαν να αγκαλιάζει το γιο της και να πέφτει στα παγωμένα νερά στην περιοχή της Αλικαρνασσού.
Η περίπτωσή της έχει συγκλονίσει λιμενικούς, αστυνομικούς αλλά και τους γιατρούς του ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλεύεται η ίδια και ο μόλις 2,5 ετών γιος της!
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν πρόκειται για κάποια γυναίκα με ψυχολογικά προβλήματα. Οι γιατροί του νοσοκομείου είναι σαφείς και ξεκαθαρίζουν πως η νεαρή γυναίκα από την Πολωνία, δεν αντιμετωπίζει κανένα απολύτως ψυχολογικό πρόβλημα, απλώς είναι απελπισμένη από την κατάσταση που βιώνει, όχι μόνο εκείνη, αλλά κυρίως το μικρό της παιδί.
0 Απαντήσεις για... for “ Ηράκλειο:Βούτηξε στη θάλασσα, αγκαλιά με το μωρό της,γιατί είναι άνεργη!”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












