Καρπενήσι: Συνεδρίασε η Νομαρχιακή Συνέλευση της ΝΔ
Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Γενικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Τ
ην Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 18:00μ.μ συνεδρίασε η Νομαρχιακή Συνέλευση (ΝΟ. Σ)του νομού Ευρυτανίας στα γραφεία του κόμματος στο Καρπενήσι, παρουσία του Αναπληρωτή Γραμματέα Οργανωτικού της Νέας Δημοκρατίας κ. Γεώργιου Λουλουδάκη καθώς και κλιμακίου αποτελούμενο από θεματικούς Τομεάρχες της Γραμματείας Οργανωτικού.
[Ο Φουρνιώτης ]
ην Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 18:00μ.μ συνεδρίασε η Νομαρχιακή Συνέλευση (ΝΟ. Σ)του νομού Ευρυτανίας στα γραφεία του κόμματος στο Καρπενήσι, παρουσία του Αναπληρωτή Γραμματέα Οργανωτικού της Νέας Δημοκρατίας κ. Γεώργιου Λουλουδάκη καθώς και κλιμακίου αποτελούμενο από θεματικούς Τομεάρχες της Γραμματείας Οργανωτικού.
0 Απαντήσεις για... for “ Καρπενήσι: Συνεδρίασε η Νομαρχιακή Συνέλευση της ΝΔ”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












