Απάντηση της Κυβέρνησης για το ΚΤΕΛ Καρπενησίου

Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


Κ
υνική απάντηση του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Σπύρου Βούγια, σε ερώτηση τεσσάρων βουλευτών για την πιθανότητα οικονομικής στήριξης του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας.

Στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου η κυβέρνηση δέχτηκε δύο ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας. Τις ερωτήσεις κατέθεσαν τέσσερις βουλευτές. Την μια ο Ευρυτάνας βουλευτής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας Θανάσης Μπούρας και την άλλη οι βουλευτές του ΚΚΕ κκ. Γιώργος Μαρίνος, Γιάννης Γκιόκας και Θανάσης Παφίλης.

Η απάντηση της κυβέρνησης απηχεί την οικονομική δυσπραγία της χώρας. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κρίθηκε ως το αρμόδιο να απαντήσει στο συγκεκριμένο θέμα. Η απάντηση, την οποία υπογράφει ο υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας, έχει ως εξής:

Η απάντηση
του Υπουργείου
«Δεδομένου ότι τα κατά τόπους ΚΤΕΛ δεν επιδοτούνται για την παροχή του συγκοινωνιακού έργου των εθνικών τακτικών γραμμών τα μόνα διαθέσιμα εργαλεία, που μπορεί να χρησιμοποιήσει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων των ΚΤΕΛ Α.Ε. που παρουσιάζουν προβλήματα είναι 1) ο καθορισμός του κατάλληλου κομίστρου και 2) η ενίσχυση των ασθενέστερων ΚΤΕΛ με χρηματοδότηση από την εισφορά των επιβατών που συγκεντρώνεται βάσει του άρθρου 13 του ν. 2963/2001.
Βάσει των οικονομικών στοιχείων των ΚΤΕΛ για το έτος 2009 εκδόθηκε η υπ’ αριθ. Β/61114/5718/16-12-10 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Καθορισμός ασθενέστερων υπεραστικών και αστικών ΚΤΕΛ και κατανομή σε αυτά συνολικού ποσού 2.800.000 ευρώ από τον ΚΑΕ 2589 έτους 2010 του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (κωδ. Φορέα 39-110)», σύμφωνα με την οποία το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ευρυτανίας ενισχύθηκε με το μεγαλύτερο ποσό, ήτοι 247.000 ευρώ, το οποίο αποτελεί περίπου το 11% της συνολικής επιδότησης των ασθενέστερων υπεραστικών ΚΤΕΛ.

Επιπλέον, έχει ήδη υπογραφεί από τον Υπουργό Υπ. ΜΕ. & Δ. και έχει αποσταλεί για δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο η υπ’ αριθμ. Β-58841/5546/24-12-10 απόφαση με θέμα «Αναπροσαρμογή των κομίστρων των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. της χώρας», σύμφωνα με την οποία το κόμιστρο των ΚΤΕΛ όλης της χώρας (Αστικών και Υπεραστικών) αναπροσαρμόζεται στο κατάλληλο ύψος σύμφωνα με τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες (αύξηση ΦΠΑ, λειτουργικού κόστους κτλ.), ύστερα και από σχετικό αίτημα των ομοσπονδιών των ΚΤΕΛ (ΠΟΑΣ & ΠΟΑΥΣ). Συγκεκριμένα, η αύξηση του εισιτηρίου για το ΚΤΕΛ Ευρυτανίας (15% περίπου) υπερβαίνει τη μέση αύξηση του εισιτηρίου για τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (10% περίπου) επειδή, λόγω των ιδιαίτερων γεωγραφικών και μορφολογικών συνθηκών του νομού, κατατάχθηκε σε κατηγορία με υψηλότερο συντελεστή βατότητας.»

Η ερώτηση του Θανάση Μπούρα που κατατέθηκε στη Βουλή απευθυνόταν προς τους Υπουργούς α) Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, β)Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και γ) Οικονομικών. Μετά την κυνική απάντηση του υπουργείου, ο κ. Μπούρας δήλωσε πως θα βρίσκεται στο πλευρό των συμπατριωτών του για κάθε πρόβλημα που προκύπτει στην καθημερινότητά τους, παρεμβαίνοντας μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, όταν χρειάζεται.

[http://www.evrytanika.com/article.php?id=7994 ]

0 Απαντήσεις για... for “ Απάντηση της Κυβέρνησης για το ΚΤΕΛ Καρπενησίου”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο