Κατάγομαι από ένα χωριό της Ευρυτανίας έτσι λέει ο Μπαμπάς μου

Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


Μ
ε λένε Νίκο είμαι δέκα χρονών και κατάγομαι από την Ευρυτανία, έτσι λέει ο Μπαμπάς μου αλλά εγώ αυτήν την Ευρυτανία δεν την έχω δει ποτέ μου, όλο θα με πάει λέει και ποτέ δεν με πάει, πότε θα γνωρίσω και εγώ τον παππού μου; Θέλω να γνωρίσω τον παππού μου, σας παρακαλώ κάντε κάτι, πέστε στον Μπαμπά μου να με πάει, σας το ζητώ σαν χάρη.

Όλα τα παιδιά στο σχολείο λένε για το χωριό τους που πάνε τα Χριστούγεννα και περνούν πολύ ωραία αλλά εγώ ντρέπομαι γιατί δεν έχω τι να πω, τους λέω ότι είμαι από την Ευρυτανία αλλά αυτοί δεν με πιστεύουνε, και ύστερα με πιάνουν τα κλάματα και …. Θέλω να γνωρίσω τον παππού μου σας παρακαλώ κάντε κάτι.

Ζήτησα από τον ξάδερφό μου να σας στείλει το γράμμα μου, είναι μεγαλύτερος από εμένα, και λέει πως εσείς μπορείτε να με βοηθήσετε αν θέλετε, αλήθεια θα με βοηθήσετε;….. Κύριε;


[Ο Φουρνιώτης ]

0 Απαντήσεις για... for “ Κατάγομαι από ένα χωριό της Ευρυτανίας έτσι λέει ο Μπαμπάς μου”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο