Τελικά! Μόνο κακό μου κάνεις…

Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Ε • ρώτηση που έχω θέση και στον εαυτό μου, αλλά αυτός συνεχίζει να μου λέει τα δικά του. Πρέπει να ανεξαρτητοποιηθώ από σένα και να πάψω να πηγαινοέρχομαι.



Είναι καλύτερα να είμαι μόνος από’ το να έχω εσένα για παρέα, και που στην τελική μόνο κακό μου κάνεις. Δεν ξέρω πως σκέφτεσαι πια, δεν ξέρω τι προσπαθείς να κάνεις, δεν αισθάνεσαι, δεν πονάς… δεν πονά μια Καρδιά από μελάνι…

  • Καταλαβαίνω ότι διαφέρω και μου γυρνάς την πλάτη, μάθε πως κάποια στιγμή θα θυμηθώ πόσο με καταστρέφεις.
Με τρομοκρατεί η ιδέα και πρέπει να δώσω μια λύση, βλέπω το κακό να έρχεται και με διαβάλλει ένταση που σε βαθμό άλλη δεν υπάρχει.

  • Φαντάζει αναπότρεπτη διαδικασία η δική σου παράσταση και φέρεις τον εαυτό σου σε μια άλλη πραγματικότητα.
 
Θα δεις θα Απαλλαγώ, πρέπει να Απαλλαγώ τελικά από όλο αυτό.



 [Πηγή Admin ]

0 Απαντήσεις για... for “ Τελικά! Μόνο κακό μου κάνεις…”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο