Να’ ξερες πόσα θέλω να σου πω αλλά…

Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Δ εν βγαίνει λέξει από τα χείλι μου, σε κοιτάζω και με κοιτάζεις η ατμόσφαιρα παγωμένη και από τα χείλη σου λέξη δεν βγαίνει. Η σιωπή τα λέει όλα απόψε, αμηχανία!! δεν ξέρω τι να πω, δεν ξέρεις τι να πεις, άκου την καρδιά μου, να μ' αγαπάς θέλω, να ξέρεις σ' αγαπώ. Βαρύ το κλίμα, συμβαίνει μέσα στη σιωπή από χείλη που δεν βγαίνουν τα λόγια και θεριεύει στη στιγμή.

 Ψάχνω τις κατάλληλες λέξεις για να τραβήξω την προσοχή, βαθιές οι ανάσες μα ο αέρας λιγοστός, ζαλάδα φέρνει, λιγοστό το φως.  

 Αν ψάξω θα βρω χίλιες λέξεις μα η αμφισβήτηση ομορφιά σου λειτουργεί πάνω μου σαν το πιο ισχυρό παραλυτικό!
 Δώσε μου λίγο χρόνο και θα δεις
Να’ ξερες πόσα θέλω να σου πω αλλά δεν βγαίνει λέξη από τα χείλι μου αλλά να ξέρεις σ’ αγαπώ και πάντα θα σ’ αγαπώ ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 [Πηγή Admin ]

0 Απαντήσεις για... for “ Να’ ξερες πόσα θέλω να σου πω αλλά…”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο