Να φύγω θέλω απο αυτή την τρέλλα της πόλης

Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Χ ρόνια τώρα σκέφτομαι πόσο πολύ θα ήθελα να φύγω από την Αθήνα και να πάω κάπου ήρεμα να ζήσω μακριά από το άγχος και την τρέλλα της πόλης...

Πώς να χωρέσω όμως στα μπαγκάζια μου όλους αυτούς που αγαπώ και όταν τους βλέπω μου φτιάχνουν τα πρωινά μου, τα μεσημέρια μου, τα βράδια μου, τις καθημερινές μου και τα Σαββατοκύριακά μου???.....

Κι ο Κολωνός μου?...πού το πας αυτό?...

Γλυκές καλημέρες και πάλι!!!!!



 [Της Δήμητρας Μπούργου]

0 Απαντήσεις για... for “ Να φύγω θέλω απο αυτή την τρέλλα της πόλης ”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο