Στα σχέδια του Δήμου Καρπενησίου η βελτίωση των σχολικών κτιρίων

Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«A
ν και η κατάσταση των σχολικών μονάδων χαρακτηρίζεται καλή, υπάρχουν ανάγκες συντήρησης. Επιπλέον, προκύπτουν θέματα αξιοποίησης των σχολικών κτιρίων που δεν χρησιμοποιούνται και αφορούν κυρίως κτήρια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευση.



[Ο Φουρνιώτης ]

0 Απαντήσεις για... for “ Στα σχέδια του Δήμου Καρπενησίου η βελτίωση των σχολικών κτιρίων”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο