Ανοχή και βία
Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 5 Μαΐου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Γενικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«M
αθαίνουμε από μικροί, πως πρέπει να ‘είμαστε ανεκτικοί’ με τους άλλους. Αυτό μαθαίνουμε, είναι δείγμα πολιτισμού, σημάδι ‘ανώτερου ανθρώπου’. Μας λένε πως η βάση της δημοκρατίας, είναι η ανοχή στην άλλη άποψη. Είναι όμως έτσι;
Αν ο ‘άλλος’ που μας λένε ότι είναι καλό να ‘ανεχόμαστε’ έχει απλώς διαφορετικές απόψεις και τις εφαρμόζει στον ιδιωτικό του χώρο και μόνο για τον εαυτό του, θα μπορούσε να πει κανείς, πως ναι μπορούμε να τον ανεχόμαστε. Όταν όμως την διαφορετική του άποψη, την εφαρμόζει σε δημόσιο χώρο (δηλαδή σε χώρο που ανήκει σε όλους μας) ή/ και δεν αφορά τον ίδιο, αλλά και άλλα άτομα, τότε δεν πρέπει να υπάρχει καμιά ανοχή για το παραμικρό.
Πόση ανοχή θα πρέπει να δείξουμε σε κάποιον π.χ. που πιστεύει πως τα παιδιά συνετίζονται … με το ξύλο και ξυλοφορτώνει τα παιδιά του, ακόμα και στο ίδιο του το σπίτι; Καμία.
Ή σε κάποιον που επιβάλλει στη γυναίκα του συγκεκριμένη εμφάνιση, λόγω των δικών του θρησκευτικών πεποιθήσεων;
Ή σε έναν τρίτο που σταθμεύει το αυτοκίνητό του σε θέση αναπήρου;
Σε περιπτώσεις σαν τις παραπάνω, συνήθως επεμβαίνει ο νόμος και προβλέπει ποινές για όσους, επιβάλλουν τις προσωπικές τους απόψεις, χρησιμοποιώντας οποιασδήποτε μορφής δύναμη.
Ο νόμος όμως ξεχνάει να ‘προβλέψει’ τις περιπτώσεις εκείνες που ο ίδιος χρησιμοποιείται για να επιβληθούν οι απόψεις και τα συμφέροντα κάποιων ομάδων, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Με άλλα λόγια δεν προβλέπει τίποτα, (και λογικό είναι) για το πραγματικό γεγονός της άσκησης βίας, δια μέσου των νόμων και της κρατικής εξουσίας.
Η όποια ιδιωτική εξουσία, πρέπει να χαλιναγωγείται όταν προξενεί κακό στους πολίτες. Αλλά όταν το ίδιο κακό, προξενείται δια μέσου της κρατικής εξουσίας, τότε ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά. Τότε, δεν επιτρέπεται να μιλάμε και πιο πολύ να πράττουμε. Γιατί το όποιο μέτρο, έχει τον μανδύα της νομιμότητας. Αυτόν τον νόμο τον ψήφισε η κυβέρνηση. Αυτό το προεδρικό διάταγμα το εισηγήθηκε ο τάδε υπουργός. Αφού ο κόσμος τους ψήφισε, εμείς θα πρέπει να «ανεχτούμε» οτιδήποτε. Όσο κακό και αν μας κάνουν.
Ανοχή. Η μεγάλη απάτη. Δεν εξετάζουμε τα αποτελέσματα που θα έχουν στη ζωή μας, οι ψηφισθέντες νόμοι. Δεν μας ενδιαφέρουν οι συνέπειες για τις ζωές των παιδιών μας, από τα διατάγματα, αποφάσεις κλπ. Το μόνο που ‘είναι νόμιμο’ να μας ενδιαφέρει, είναι αν αυτοί που χρησιμοποιούν την κρατική εξουσία για να επιβάλλουν τις απόψεις τους, έχουν βγει με ‘εκλογικές διαδικασίες’. Ποτέ δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει η ουσία, αν δηλαδή οι εκλεγέντες υπηρετούν το γενικό καλό ή τα ατομικά τους συμφέροντα. Εμείς, αφού μια μέρα στα 4 χρόνια, έγιναν εκλογές, τους δώσαμε γενική εξουσιοδότηση για όλα. Ακόμα και για να μας σκοτώσουν, (αυτό κάνουν δηλαδή απεργάζονται τον οικονομικό μας θάνατο δια στραγγαλισμού). Δεν έχουν σημασία οι αποφάσεις τους. Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα. Σημασία έχει να σεβαστούμε την ‘ετυμηγορία’ του λαού. Ακόμα και αν την έχουν αποσπάσει με (τηλεοπτική πχ) βία. Ακόμα και αν είναι τόσο γενική και αόριστη που να μην είναι στο τέλος ετυμηγορία.
Η κυρίαρχη ομάδα, μπορεί λοιπόν να χρησιμοποιεί την βία των νόμων για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της. Εμείς τσιμουδιά. Ανοχή. Γιατί είμαστε πολιτισμένοι. Και δημοκράτες φυσικά.!!!
Η μεγαλύτερη επιτυχία των κυβερνώντων, είναι πως μας έκαναν να πιστέψουμε το παραπάνω παραμύθι. Υπέβαλαν στον νοητικό μας κόσμο, απόψεις που μας ακινητοποιούν. Έτσι συνεχίζουν ανενόχλητοι τη δουλειά τους. Την πλήρη υποδούλωσή μας.
Ποιος από μας, θα βγει να πει, πως αυτό δεν είναι δημοκρατία, είναι φασισμός; Πως το δημοκρατικό είναι το να απαντάς έμπρακτα, κάθε φορά που θίγεται ένα δικαίωμά σου; Πως το πιο ηθικό και δίκαιο, είναι να σηκώσεις την πέτρα και να πετροβολήσεις τον πολιτικό που ψήφισε τέτοιους νόμους; Πως σκοπός του πολίτη, πρέπει να είναι η ακύρωση στην πράξη όλων των νομοθετικών πρωτοβουλιών των επικυριάρχων που σκοπεύουν στην υποδούλωσή μας; Πως ο ελεύθερος άνθρωπος, δεν ‘ανέχεται’ με νομικά τερτίπια να περιορίζεται η ελευθερία του; Πως το παραμύθι των ελεύθερων εκλογών και της δημοκρατίας, να πάνε να το πουλήσουν αλλού και πως εδώ απαντάμε με πράξεις σε κάθε τι που έχει σκοπό τον περιορισμό των δικαιωμάτων μας, ακόμα και αν έχει νομικό μανδύα; Πως θεωρούμε υπεύθυνους τους πολιτικούς και όλους τους υποστηρικτές τους και στην πράξη καταστρέφουμε τους ίδιους που παράγουν τέτοιο έργο και ακυρώνουμε τις πράξεις τους;
Την ανοχή τη δική μας, θα τη βρουν, μόνο όταν εγκαταλείψουμε αυτόν τον κόσμο. Θα έχουν την ανοχή των πεθαμένων κορμιών μας. Μέχρι τότε, θα πολεμάμε. Κάθε φορά που βλέπουμε πολιτικό, (εάν μπορούμε να τον πλησιάσουμε από τους μπράβους που τον προστατεύουν), τον σπάμε στον ξύλο. Εάν είναι σε απόσταση, τον φτύνουμε, τον προπηλακίζουμε και τον βρίζουμε. Βασιζόμαστε στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε όσα απ αυτά ακόμα και το δικό τους Σύνταγμα, προστατεύει. Το ίδιο το σύνταγμα ορίζει πως όχι μόνο δικαιούμαστε αλλά και υποχρεούμαστε να ‘αντιστεκόμαστε με κάθε μέσο’ εναντίον όσων στρέφονται ενάντια στην ουσία των διατάξεών του. Και αυτό το πολιτικό σύστημα, δεν έχει μείνει τίποτα που να μην το έχει ξευτελίσει.
Βία, λοιπόν πραγματική. Καθημερινή. Ως απάντηση στη δική τους βία. Βία, εν ονόματι του συντάγματος.
Σπάρτακος
Ε.Ε.Α
[Ο Φουρνιώτης ]
αθαίνουμε από μικροί, πως πρέπει να ‘είμαστε ανεκτικοί’ με τους άλλους. Αυτό μαθαίνουμε, είναι δείγμα πολιτισμού, σημάδι ‘ανώτερου ανθρώπου’. Μας λένε πως η βάση της δημοκρατίας, είναι η ανοχή στην άλλη άποψη. Είναι όμως έτσι;
Αν ο ‘άλλος’ που μας λένε ότι είναι καλό να ‘ανεχόμαστε’ έχει απλώς διαφορετικές απόψεις και τις εφαρμόζει στον ιδιωτικό του χώρο και μόνο για τον εαυτό του, θα μπορούσε να πει κανείς, πως ναι μπορούμε να τον ανεχόμαστε. Όταν όμως την διαφορετική του άποψη, την εφαρμόζει σε δημόσιο χώρο (δηλαδή σε χώρο που ανήκει σε όλους μας) ή/ και δεν αφορά τον ίδιο, αλλά και άλλα άτομα, τότε δεν πρέπει να υπάρχει καμιά ανοχή για το παραμικρό.
Πόση ανοχή θα πρέπει να δείξουμε σε κάποιον π.χ. που πιστεύει πως τα παιδιά συνετίζονται … με το ξύλο και ξυλοφορτώνει τα παιδιά του, ακόμα και στο ίδιο του το σπίτι; Καμία.
Ή σε κάποιον που επιβάλλει στη γυναίκα του συγκεκριμένη εμφάνιση, λόγω των δικών του θρησκευτικών πεποιθήσεων;
Ή σε έναν τρίτο που σταθμεύει το αυτοκίνητό του σε θέση αναπήρου;
Σε περιπτώσεις σαν τις παραπάνω, συνήθως επεμβαίνει ο νόμος και προβλέπει ποινές για όσους, επιβάλλουν τις προσωπικές τους απόψεις, χρησιμοποιώντας οποιασδήποτε μορφής δύναμη.
Ο νόμος όμως ξεχνάει να ‘προβλέψει’ τις περιπτώσεις εκείνες που ο ίδιος χρησιμοποιείται για να επιβληθούν οι απόψεις και τα συμφέροντα κάποιων ομάδων, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Με άλλα λόγια δεν προβλέπει τίποτα, (και λογικό είναι) για το πραγματικό γεγονός της άσκησης βίας, δια μέσου των νόμων και της κρατικής εξουσίας.
Η όποια ιδιωτική εξουσία, πρέπει να χαλιναγωγείται όταν προξενεί κακό στους πολίτες. Αλλά όταν το ίδιο κακό, προξενείται δια μέσου της κρατικής εξουσίας, τότε ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά. Τότε, δεν επιτρέπεται να μιλάμε και πιο πολύ να πράττουμε. Γιατί το όποιο μέτρο, έχει τον μανδύα της νομιμότητας. Αυτόν τον νόμο τον ψήφισε η κυβέρνηση. Αυτό το προεδρικό διάταγμα το εισηγήθηκε ο τάδε υπουργός. Αφού ο κόσμος τους ψήφισε, εμείς θα πρέπει να «ανεχτούμε» οτιδήποτε. Όσο κακό και αν μας κάνουν.
Ανοχή. Η μεγάλη απάτη. Δεν εξετάζουμε τα αποτελέσματα που θα έχουν στη ζωή μας, οι ψηφισθέντες νόμοι. Δεν μας ενδιαφέρουν οι συνέπειες για τις ζωές των παιδιών μας, από τα διατάγματα, αποφάσεις κλπ. Το μόνο που ‘είναι νόμιμο’ να μας ενδιαφέρει, είναι αν αυτοί που χρησιμοποιούν την κρατική εξουσία για να επιβάλλουν τις απόψεις τους, έχουν βγει με ‘εκλογικές διαδικασίες’. Ποτέ δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει η ουσία, αν δηλαδή οι εκλεγέντες υπηρετούν το γενικό καλό ή τα ατομικά τους συμφέροντα. Εμείς, αφού μια μέρα στα 4 χρόνια, έγιναν εκλογές, τους δώσαμε γενική εξουσιοδότηση για όλα. Ακόμα και για να μας σκοτώσουν, (αυτό κάνουν δηλαδή απεργάζονται τον οικονομικό μας θάνατο δια στραγγαλισμού). Δεν έχουν σημασία οι αποφάσεις τους. Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα. Σημασία έχει να σεβαστούμε την ‘ετυμηγορία’ του λαού. Ακόμα και αν την έχουν αποσπάσει με (τηλεοπτική πχ) βία. Ακόμα και αν είναι τόσο γενική και αόριστη που να μην είναι στο τέλος ετυμηγορία.
Η κυρίαρχη ομάδα, μπορεί λοιπόν να χρησιμοποιεί την βία των νόμων για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της. Εμείς τσιμουδιά. Ανοχή. Γιατί είμαστε πολιτισμένοι. Και δημοκράτες φυσικά.!!!
Η μεγαλύτερη επιτυχία των κυβερνώντων, είναι πως μας έκαναν να πιστέψουμε το παραπάνω παραμύθι. Υπέβαλαν στον νοητικό μας κόσμο, απόψεις που μας ακινητοποιούν. Έτσι συνεχίζουν ανενόχλητοι τη δουλειά τους. Την πλήρη υποδούλωσή μας.
Ποιος από μας, θα βγει να πει, πως αυτό δεν είναι δημοκρατία, είναι φασισμός; Πως το δημοκρατικό είναι το να απαντάς έμπρακτα, κάθε φορά που θίγεται ένα δικαίωμά σου; Πως το πιο ηθικό και δίκαιο, είναι να σηκώσεις την πέτρα και να πετροβολήσεις τον πολιτικό που ψήφισε τέτοιους νόμους; Πως σκοπός του πολίτη, πρέπει να είναι η ακύρωση στην πράξη όλων των νομοθετικών πρωτοβουλιών των επικυριάρχων που σκοπεύουν στην υποδούλωσή μας; Πως ο ελεύθερος άνθρωπος, δεν ‘ανέχεται’ με νομικά τερτίπια να περιορίζεται η ελευθερία του; Πως το παραμύθι των ελεύθερων εκλογών και της δημοκρατίας, να πάνε να το πουλήσουν αλλού και πως εδώ απαντάμε με πράξεις σε κάθε τι που έχει σκοπό τον περιορισμό των δικαιωμάτων μας, ακόμα και αν έχει νομικό μανδύα; Πως θεωρούμε υπεύθυνους τους πολιτικούς και όλους τους υποστηρικτές τους και στην πράξη καταστρέφουμε τους ίδιους που παράγουν τέτοιο έργο και ακυρώνουμε τις πράξεις τους;
Την ανοχή τη δική μας, θα τη βρουν, μόνο όταν εγκαταλείψουμε αυτόν τον κόσμο. Θα έχουν την ανοχή των πεθαμένων κορμιών μας. Μέχρι τότε, θα πολεμάμε. Κάθε φορά που βλέπουμε πολιτικό, (εάν μπορούμε να τον πλησιάσουμε από τους μπράβους που τον προστατεύουν), τον σπάμε στον ξύλο. Εάν είναι σε απόσταση, τον φτύνουμε, τον προπηλακίζουμε και τον βρίζουμε. Βασιζόμαστε στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε όσα απ αυτά ακόμα και το δικό τους Σύνταγμα, προστατεύει. Το ίδιο το σύνταγμα ορίζει πως όχι μόνο δικαιούμαστε αλλά και υποχρεούμαστε να ‘αντιστεκόμαστε με κάθε μέσο’ εναντίον όσων στρέφονται ενάντια στην ουσία των διατάξεών του. Και αυτό το πολιτικό σύστημα, δεν έχει μείνει τίποτα που να μην το έχει ξευτελίσει.
Βία, λοιπόν πραγματική. Καθημερινή. Ως απάντηση στη δική τους βία. Βία, εν ονόματι του συντάγματος.
Σπάρτακος
Ε.Ε.Α
[Ο Φουρνιώτης ]
0 Απαντήσεις για... for “ Ανοχή και βία”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.