Λανθασμένη η μεταφορά της έδρας του Δήμου Αγράφων στο Κερασοχώρι
Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Πολιτική . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
Κ
υριολεκτικά και ουσιαστικά. Στην Φραγκίστα θα εγκατασταθούν οι οικονομικές υπηρεσίες, στο Κερασοχώρι το δημαρχείο και στο Ραπτόπουλο η... ταμειακή υπηρεσία. Τα προβλήματα ακόμη δεν ξεκίνησαν.
Η αδυναμία που υπάρχει στην συγκρότηση και οργάνωση του νέου δήμου Αγράφων είναι ολοφάνερη. Ο δήμαρχος κ. Δημήτρης Τάτσης δεν έχει πολλές επιλογές. Η μεταφορά της έδρας του νέου δήμου στο Κερασοχώρι, αποδεικνύεται, προς το παρόν, λανθασμένη.
Αν μη τι άλλο, δεν υπάρχουν οι υποδομές εκείνες που θα στεγάσουν τις υπηρεσίες ενός μεγάλου, πλέον, δήμου και ίσως ενός από αυτούς με τις λιγότερες υποδομές στην Ελλάδα, τόσο σε διοικητικό, όσο και σε μηχανολογικό επίπεδο.
Εκείνο που μελέτησε και έχει ήδη αποφασίσει ο δήμαρχος Αγράφων κ. Τάτσης, είναι η προσωρινή εγκατάσταση κάποιων υπηρεσιών του δήμου σε γειτονικά, από την έδρα, χωριά. Πρώτη επιλογή αποτέλεσε η πλήρης κτιριακή υποδομή που βρίσκεται στην Φραγκίστα, κάτι που οι υποστηρικτές της για έδρα του νέου δήμου είχαν ως ισχυρό επιχείρημα.
Πού έστησαν
τα γραφεία
Σύμφωνα με την απόφαση του δημάρχου, στην Φραγκίστα αναμένεται να εγκατασταθεί η Τεχνική καθώς και η Οικονομική Υπηρεσία. Στην άλλη άκρη του δήμου, στο Ραπτόπουλο, θα εγκατασταθεί η Ταμειακή Υπηρεσία, επειδή εκεί υπάρχει τράπεζα.
Επίσης, αν και το πρόγραμμα "Καλλικράτης" προβλέπει την σύσταση τοπικής Πολεοδομίας εντός δύο ετών, το πιθανότερο είναι να μην υπάρξει αυτή η δυνατότητα στον δήμο Αγράφων. Πάντως, σε περίπτωση που συσταθεί, θα εγκατασταθεί και αυτή η υπηρεσία στην Φραγκίστα. Στην Γρανίτσα αναμένεται να εγκατασταθεί -αν συσταθεί- η Υπηρεσία Υγείας και Πρόνοιας, ώστε να ενισχυθεί και το Πολυδύναμο Ιατρείο.
Εντωμεταξύ, αναμένεται και η έγκριση του νέου οργανισμού λειτουργίας του δήμου. Μόλις αυτός καταρτιστεί, ο δήμαρχος αναμένεται να κατανείμει κατάλληλα το προσωπικό.
Τέλος, τα ΚΕΠ θα μείνουν με τους ίδιους υπαλλήλους, ενώ οι 30 περίπου υπάλληλοι που πλέον υπάρχουν στο δυναμικό του νέου δήμου, θα κατανεμηθούν, έτσι ώστε να προσφέρουν το δυνατόν περισσότερα στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το δημαρχείο έχει ήδη εγκατασταθεί στο Κερασοχώρι.
Παραλαβή
των δήμων
Ήδη από τις αρχές τις εβδομάδας έχει συσταθεί, με εντολή του δημάρχου και η 7μελης ειδική επιτροπή παραλαβής των παλιών δήμων. Πρόκειται για την επιτροπή, η οποία προβλέπεται από το νόμο και αποτελείται από 4 δημοτικούς υπαλλήλους, ένα μέλος της αντιπολίτευσης και δύο μέλη από την πλειοψηφία. Πρόεδρος της επιτροπής ορίστηκε ο αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Δημητρόπουλος.
... και δεκάδες φέσια
Εντωμεταξύ, τώρα αποκαλύπτονται και τα δεκάδες χρέη. Σε πρόσφατο δημοσίευμα των «Ευρυτανικών Νέων», αποκαλύψαμε τα φανερά χρέη που υπάρχουν στους δήμους που συνενώθηκαν με τον δήμο Αγράφων, περίπου 1,7 εκατ. ευρώ, σε υποχρεώσεις προς τράπεζες και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
Υπάρχουν όμως και "κρυφά χρέη" και στον δήμο Αγράφων. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεκάδες είναι και οι αναθέσεις που έγιναν με απλή προφορική εντολή και τώρα οι εργολάβοι και οι προμηθευτές αναζητούν και μέσω της δικαστικής οδού, την είσπραξη των απαιτήσεών τους, που σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας ξεπερνούν τις... 300.000 ευρώ.
[http://www.evrytanika.com/article.php?id=7794 ]
0 Απαντήσεις για... for “ Λανθασμένη η μεταφορά της έδρας του Δήμου Αγράφων στο Κερασοχώρι”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.