Γιορτάζουνε με τσίπουρο στη Δομνίστα

Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Γ ια μια ακόμη χρονιά θα πραγματοποιηθεί η ετήσια “Γιορτή του Τσίπουρου” στη Δομνίστα. Σιγά σιγά έρχεται ο Χειμώνας και είναι ευκαιρία να τον καλωσορίσουμε πίνοντας ένα τσίπουρο παρέα με φίλους και γνωστούς.
Η γιορτή ξεκινά την Παρασκευή στις 26/10, αλλά όποιος έχει διάθεση και χρόνο μπορεί να πάει και νωρίτερα για να βοηθήσει στις προετοιμασίες.
 Η παραδοσιακή απόσταξη του τσίπουρου θα κρατήσει μέχρι και την Κυριακή στις 28/10. Μπορείτε να πιείτε, να φάτε και να χορέψετε στην πλατεία του χωριού.

Μην ξεχάσετε όμως να κάνετε και μερικές βόλτες στα πέριξ για να χαρείτε τα έντονα φθινοπωρινά χρώματα της ορεινής φύσης.





 [Πηγή Admin ]

0 Απαντήσεις για... for “ Γιορτάζουνε με τσίπουρο στη Δομνίστα ”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο