Είναι αυτή η καλύτερη δυνατή κυβέρνηση;
Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 26 Ιουνίου 2012 και κατατίθεται στο πλαίσιο Πολιτική . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Η
κυβέρνηση Σαμαρά είναι μια ιστορική κυβέρνηση. Είναι η πρώτη μη μονοκομματική που αναλαμβάνει να κυβερνήσει και όχι να διεκπεραιώσει μια συγκεκριμένη αποστολή όπως έγινε με τις κυβερνήσεις Ζολώτα και Παπαδήμου.
Και σε αυτή την κρισιμότατη περίοδο έχει το πλεονέκτημα να στηρίζεται από κόμματα όλου του πολιτικού φάσματος, από τα δεξιά ως τα αριστερά. Η πορεία της ή θα είναι επιτυχημένη και θα βγάλει τη χώρα από την κρίση ή θα «κάψει» τις συνεργασίες και θα οδηγήσει στην καταστροφή.
Την πρώτη και μεγάλη ευθύνη έχει ο ίδιος ο πρόεδρος της, ο Α. Σαμαράς. Μαζί του και οι πολιτικοί αρχηγοί που τη στηρίζουν οι κ. Βενιζέλος και Κουβέλης. Πρέπει να δημιουργήσουν αποτελεσματικό πλαίσιο και σαφείς κανόνες λειτουργίας ώστε το σχήμα να μη χαθεί στους μικροκομματισμούς.
Η σύνθεση της δεν είναι αυτό που θα λέγαμε «Εθνική Ελλάδος». Τόσο η στάση των κ. Βενιζέλου και Κουβέλη που αρνήθηκαν τη συμμετοχή πρωτοκλασάτων και εκλεγμένων στελεχών τους, όσο και κάποιες από τις επιλογές του κ. Σαμαρά δημιουργούν ερωτηματικά. Πρώτα το σχήμα αυτό καθ’ αυτό. Είναι μεγάλο. Τόσο, όσο αυτά του ΠΑΣΟΚ που επέκρινε ο κ. Σαμαράς και υποσχόταν ότι η δική του κυβέρνηση θα είναι μικρή και ευέλικτη. Ενώ και σε τομείς που επελέγη συγχώνευση δημιουργήθηκαν θηριώδη και μάλλον χαοτικά υπερυπουργεια όπως το υπουργείο του κ. Χατζηδάκη που περιλαμβάνει την ανάπτυξη, τις μεταφορές και τα δίκτυα!
Δεύτερον, σε κρίσιμα υπουργεία όπως αυτό της Εργασίας ή Δημόσιας Τάξης της αντί να τοποθετηθούν στελέχη και από την αριστερή...συνιστώσα της κυβέρνησης, διορίστηκαν μόνο νεοδημοκράτες. Αυτό «στενεύει» τα περιθώρια ανοχής της κοινωνίας.
Στο νέο σχήμα συμμετέχουν μόλις δύο γυναίκες η κα Κεφαλογιάννη στο υπουργείο Τουρισμού και η κα Σκοπούλη ως υφυπουργός Υγείας
Επίσης δεν υπουργοποιήθηκαν τελικά οι συνεργάτες του Κ. Σημίτη όπως ο κ. Στουρνάρας ή ο κ. Γιαννίτσης μετά τις επικρίσεις ότι ο Σαμαράς δεν έχει στελέχη και χρησιμοποιεί... πράσινους. Αυτή η νοοτροπία «έφαγε» και τον κ. Ζαννιά από το υπουργείο οικονομικών. Αυτό απέδειξε τη ατολμία του κ. Σαμαρά και το φόβο...μην κακοχαρακτηριστεί που υπερίσχυσε της επιλογής των καλύτερων.
Εν κατακλείδι αυτή η κυβέρνηση δεν είναι το σχήμα των άριστων. Ας ελπίσουμε να αποδειχθεί το σχήμα των αποτελεσματικότερων....
[newsit. ]
κυβέρνηση Σαμαρά είναι μια ιστορική κυβέρνηση. Είναι η πρώτη μη μονοκομματική που αναλαμβάνει να κυβερνήσει και όχι να διεκπεραιώσει μια συγκεκριμένη αποστολή όπως έγινε με τις κυβερνήσεις Ζολώτα και Παπαδήμου.
Και σε αυτή την κρισιμότατη περίοδο έχει το πλεονέκτημα να στηρίζεται από κόμματα όλου του πολιτικού φάσματος, από τα δεξιά ως τα αριστερά. Η πορεία της ή θα είναι επιτυχημένη και θα βγάλει τη χώρα από την κρίση ή θα «κάψει» τις συνεργασίες και θα οδηγήσει στην καταστροφή.
Την πρώτη και μεγάλη ευθύνη έχει ο ίδιος ο πρόεδρος της, ο Α. Σαμαράς. Μαζί του και οι πολιτικοί αρχηγοί που τη στηρίζουν οι κ. Βενιζέλος και Κουβέλης. Πρέπει να δημιουργήσουν αποτελεσματικό πλαίσιο και σαφείς κανόνες λειτουργίας ώστε το σχήμα να μη χαθεί στους μικροκομματισμούς.
Η σύνθεση της δεν είναι αυτό που θα λέγαμε «Εθνική Ελλάδος». Τόσο η στάση των κ. Βενιζέλου και Κουβέλη που αρνήθηκαν τη συμμετοχή πρωτοκλασάτων και εκλεγμένων στελεχών τους, όσο και κάποιες από τις επιλογές του κ. Σαμαρά δημιουργούν ερωτηματικά. Πρώτα το σχήμα αυτό καθ’ αυτό. Είναι μεγάλο. Τόσο, όσο αυτά του ΠΑΣΟΚ που επέκρινε ο κ. Σαμαράς και υποσχόταν ότι η δική του κυβέρνηση θα είναι μικρή και ευέλικτη. Ενώ και σε τομείς που επελέγη συγχώνευση δημιουργήθηκαν θηριώδη και μάλλον χαοτικά υπερυπουργεια όπως το υπουργείο του κ. Χατζηδάκη που περιλαμβάνει την ανάπτυξη, τις μεταφορές και τα δίκτυα!
Δεύτερον, σε κρίσιμα υπουργεία όπως αυτό της Εργασίας ή Δημόσιας Τάξης της αντί να τοποθετηθούν στελέχη και από την αριστερή...συνιστώσα της κυβέρνησης, διορίστηκαν μόνο νεοδημοκράτες. Αυτό «στενεύει» τα περιθώρια ανοχής της κοινωνίας.
Στο νέο σχήμα συμμετέχουν μόλις δύο γυναίκες η κα Κεφαλογιάννη στο υπουργείο Τουρισμού και η κα Σκοπούλη ως υφυπουργός Υγείας
Επίσης δεν υπουργοποιήθηκαν τελικά οι συνεργάτες του Κ. Σημίτη όπως ο κ. Στουρνάρας ή ο κ. Γιαννίτσης μετά τις επικρίσεις ότι ο Σαμαράς δεν έχει στελέχη και χρησιμοποιεί... πράσινους. Αυτή η νοοτροπία «έφαγε» και τον κ. Ζαννιά από το υπουργείο οικονομικών. Αυτό απέδειξε τη ατολμία του κ. Σαμαρά και το φόβο...μην κακοχαρακτηριστεί που υπερίσχυσε της επιλογής των καλύτερων.
Εν κατακλείδι αυτή η κυβέρνηση δεν είναι το σχήμα των άριστων. Ας ελπίσουμε να αποδειχθεί το σχήμα των αποτελεσματικότερων....
0 Απαντήσεις για... for “ Είναι αυτή η καλύτερη δυνατή κυβέρνηση;”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












