Απογοητευμένοι οι γονείς μετά το τουρνουά στο Καρπενήσι
Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο 30 Ιουνίου 2012 και κατατίθεται στο πλαίσιο Αθλητικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«A
πογοητευμένος δηλώνει ο πατέρας εννιάχρονου ποδοσφαιριστή, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα του σε τουρνουά, που έγινε στο Καρπενήσι.
«Βράζουν όλοι οι γονείς και εγώ περισσότερο, που ο γιός μου είναι τερματοφύλακας και σε κάθε βουτιά σερνόταν στο χώμα αφού το χορτάρι όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες είναι φούντες - φούντες» μας είπε τηλεφωνικά.
Τον παρακαλέσαμε να μας στείλει μια επιστολή για το θέμα καθώς και φωτογραφίες.
Όπως λέει στην επιστολή δεν τον νοιάζει αν φταίνε οι διοργανωτές ή ο Δήμος. Αυτό που ξέρει είναι ότι οι γονείς πλήρωσαν 180 ευρώ, για να αγωνισθούν τα παιδιά τους σε ακατάλληλα γήπεδα.
Δείτε παρακάτω την ενυπόγραφη επιστολή του πατέρα του μικρού αθλητή και φωτογραφίες που απεικονίζουν τα λεγόμενά του.
«Καλησπέρα σας. Μόλις χθες τελείωσε το τουρνουά του Καρπενησίου.
Σας στέλνω κάποιες φωτογραφίες να δείτε που έπαιζαν οκτάχρονα και εννιάχρονα παιδάκια.
Από θαύμα και μόνο δεν είχαμε κάποιο τραυματισμό. Τα σχόλια τα αφήνω για εσάς ....
Δεν ξέρω ποιος φταίει πραγματικά, οι διοργανωτές ή ο δήμος και δεν με νοιάζει...
Υποτίθεται ότι οι γονείς πλήρωσαν 180 Ευρώ για το κάθε παιδί.
Δείτε και τις κερκίδες πως έχουν γίνει. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Τάκης Κουσίδης»
Στην Ελλάδα της συνεχούς ύφεσης, είναι σίγουρο ότι θα δούμε στο μέλλον και άλλα τέτοια φαινόμενα, όπως αυτό του τουρνουά του Καρπενησίου.
Το θέμα είναι ότι εμείς οι γονείς στο μέλλον θα πρέπει να σκεφτόμαστε περισσότερο, πού δίνουμε τα λιγοστά χρήματα που μας έχουν απομείνει, γιατί τα 180 ευρώ πλέον, είναι πάρα πολλά χρήματα…
[football ]
πογοητευμένος δηλώνει ο πατέρας εννιάχρονου ποδοσφαιριστή, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα του σε τουρνουά, που έγινε στο Καρπενήσι.
«Βράζουν όλοι οι γονείς και εγώ περισσότερο, που ο γιός μου είναι τερματοφύλακας και σε κάθε βουτιά σερνόταν στο χώμα αφού το χορτάρι όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες είναι φούντες - φούντες» μας είπε τηλεφωνικά.
Τον παρακαλέσαμε να μας στείλει μια επιστολή για το θέμα καθώς και φωτογραφίες.
Όπως λέει στην επιστολή δεν τον νοιάζει αν φταίνε οι διοργανωτές ή ο Δήμος. Αυτό που ξέρει είναι ότι οι γονείς πλήρωσαν 180 ευρώ, για να αγωνισθούν τα παιδιά τους σε ακατάλληλα γήπεδα.
Δείτε παρακάτω την ενυπόγραφη επιστολή του πατέρα του μικρού αθλητή και φωτογραφίες που απεικονίζουν τα λεγόμενά του.
«Καλησπέρα σας. Μόλις χθες τελείωσε το τουρνουά του Καρπενησίου.
Σας στέλνω κάποιες φωτογραφίες να δείτε που έπαιζαν οκτάχρονα και εννιάχρονα παιδάκια.
Από θαύμα και μόνο δεν είχαμε κάποιο τραυματισμό. Τα σχόλια τα αφήνω για εσάς ....
Δεν ξέρω ποιος φταίει πραγματικά, οι διοργανωτές ή ο δήμος και δεν με νοιάζει...
Υποτίθεται ότι οι γονείς πλήρωσαν 180 Ευρώ για το κάθε παιδί.
Δείτε και τις κερκίδες πως έχουν γίνει. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Τάκης Κουσίδης»
Στην Ελλάδα της συνεχούς ύφεσης, είναι σίγουρο ότι θα δούμε στο μέλλον και άλλα τέτοια φαινόμενα, όπως αυτό του τουρνουά του Καρπενησίου.
Το θέμα είναι ότι εμείς οι γονείς στο μέλλον θα πρέπει να σκεφτόμαστε περισσότερο, πού δίνουμε τα λιγοστά χρήματα που μας έχουν απομείνει, γιατί τα 180 ευρώ πλέον, είναι πάρα πολλά χρήματα…
0 Απαντήσεις για... for “ Απογοητευμένοι οι γονείς μετά το τουρνουά στο Καρπενήσι”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












