Πάρτι στον …Πάγο - Αύριο στο Καρπενήσι!

Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Π
αρασκευή των Φώτων, στις 7.00΄το απόγευμα...

Φορέστε τα σκουφιά και τα γάντια σας κι ελάτε να ζήσουμε ένα μοναδικό πάρτι, στο Παγοδρόμιο του Δήμου Καρπενησίου, με Extreme Ice Skating, Χορευτές στον πάγο, Καραόκε, και φυσικά με τον DJ να δίνει το ρυθμό!!!

Η Κεντρική Πλατεία Καρπενησίου μετατρέπεται σε ένα μεγάλο…..παγωμένο Club για μικρούς και μεγάλους!

Η έκπληξη της βραδιάς: Διαγωνισμός Ice Skating, με τον καλύτερο ερασιτέχνη skater να κερδίζει χρηματικό έπαθλο.

Να είστε όλοι εκεί !!!!


[lamiareport ]

0 Απαντήσεις για... for “ Πάρτι στον …Πάγο - Αύριο στο Καρπενήσι!”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο