Ξεκινούν οι εργασίες στο Νέο Νοσοκομείο Χαλκίδας
Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Έργα . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«M
ε την υπογραφή της απόφασης ένταξης από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχου Περγαντά ξεκινά η υλοποίηση του τόσο σημαντικού για την Εύβοια και τη Στερεά Ελλάδα έργου.
Η θετική αυτή εξέλιξη είναι αποτέλεσμα των διαρκών επαφών του Περιφερειάρχη με τις ηγεσίες των συναρμόδιων Υπουργείων καθώς εξασφαλίστηκε η ομαλή χρηματοδότηση και από το εθνικό σκέλος. Όπως είναι γνωστό είχε ήδη εξασφαλιστεί η συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ μέσω του ΕΠ Στερεάς Ελλάδας 2007 -2013 με 22 εκατ. Ευρώ.
Το έργο αφορά στην κατασκευή ενός νέου σύγχρονου Νοσοκομείου 278 κλινών με όλο τον απαραίτητο ιατρικό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό.
[Ο Φουρνιώτης ]
ε την υπογραφή της απόφασης ένταξης από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχου Περγαντά ξεκινά η υλοποίηση του τόσο σημαντικού για την Εύβοια και τη Στερεά Ελλάδα έργου.
Η θετική αυτή εξέλιξη είναι αποτέλεσμα των διαρκών επαφών του Περιφερειάρχη με τις ηγεσίες των συναρμόδιων Υπουργείων καθώς εξασφαλίστηκε η ομαλή χρηματοδότηση και από το εθνικό σκέλος. Όπως είναι γνωστό είχε ήδη εξασφαλιστεί η συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ μέσω του ΕΠ Στερεάς Ελλάδας 2007 -2013 με 22 εκατ. Ευρώ.
Το έργο αφορά στην κατασκευή ενός νέου σύγχρονου Νοσοκομείου 278 κλινών με όλο τον απαραίτητο ιατρικό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό.
0 Απαντήσεις για... for “ Ξεκινούν οι εργασίες στο Νέο Νοσοκομείο Χαλκίδας”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












