Συννεφιά και ο ήλιος...στα κλεφτά στο Καρπενήσι
Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Γενικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Λ
ίγες ημέρες πριν να αρχίσουν οι εργασίες για την εγκατάσταση παγοδρομίου στην Κεντρική πλατεία Καρπενησίου και οι καιρικές συνθήκες επιτρέπουν την εκκίνηση του εγχειρήματος, αφού κατά την διάρκεια της ημέρας ο υδράργυρος δεν ξεπερνά του 5 βαθμούς κελσίου.
Απομένουν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες από την ΔΕΗ και φύγαμε για ...dancing on ice! Οι αρμόδιοι της ΚΕΠΑΔΥΚ ευελπιστούν μέχρι την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, που είναι η έναρξη των Γιορτών Χειμώνα 2011, να είναι έτοιμο το παγοδρόμιο και να φωτιστεί παράλληλα με το άναμμα όλων των δέντρων της πλατείας.
[urbanditforum ]
ίγες ημέρες πριν να αρχίσουν οι εργασίες για την εγκατάσταση παγοδρομίου στην Κεντρική πλατεία Καρπενησίου και οι καιρικές συνθήκες επιτρέπουν την εκκίνηση του εγχειρήματος, αφού κατά την διάρκεια της ημέρας ο υδράργυρος δεν ξεπερνά του 5 βαθμούς κελσίου.
Απομένουν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες από την ΔΕΗ και φύγαμε για ...dancing on ice! Οι αρμόδιοι της ΚΕΠΑΔΥΚ ευελπιστούν μέχρι την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, που είναι η έναρξη των Γιορτών Χειμώνα 2011, να είναι έτοιμο το παγοδρόμιο και να φωτιστεί παράλληλα με το άναμμα όλων των δέντρων της πλατείας.
0 Απαντήσεις για... for “ Συννεφιά και ο ήλιος...στα κλεφτά στο Καρπενήσι”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.













