Αύξηση καισαρικών λόγω …τρόικας

Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Κ
αταργείται αργά και σταθερά ο φυσιολογικός τοκετός από τα νοσοκομεία καθώς η νέα μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης κόβει τα επιδόματα και παρέχει ελάχιστα μόνο στις νοσηλείες για καισαρικές τομές με αποτέλεσμα οι γυναίκες να στρέφονται προς αυτές.

Την ώρα που σε παγκόσμιο επίπεδο ο μέσος όρος των καισαρικών τομών είναι 9 έως 13%, στην Ελλάδα το ποσοστό αγγίζει το 47% και αυξάνεται χρόνο με το χρόνο.

Πλέον μάλιστα εξαιτίας της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης που κόβει πλήρως τη χρηματοδότηση και τα επιδόματα των φυσιολογικών τοκετών, όλο και περισσότερες μητέρες θα στρέφονται αναγκαστικά στις καισαρικές τομές.

Αντιδράσεις υπάρχουν ήδη στους κόλπους των γιατρών και των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία που βλέπουν μέρα με την ημέρα να αλλοιώνεται ακόμη και ο θεσμός της μητρότητας. Άλλωστε το υπουργείο Υγείας έκοψε πρόσφατα και το επίδομα τοκετού το οποίο παρέχει πλέον μειωμένο μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.

Ενδεικτική είναι η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στο νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» από γυναίκες εργαζόμενες οι οποίες βλέπουν να χτυπιέται στην εποχή της τρόικας ακόμη και η γέννηση ενός παιδιού που σε φυσιολογικές χώρες θα έπρεπε να θεωρείται δώρο ζωής.



[iatropedia ]

0 Απαντήσεις για... for “ Αύξηση καισαρικών λόγω …τρόικας”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο