Το χιονισμένο Καρπενήσι πριν από λίγο (Φώτο)
Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Γενικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Δ
είτε φωτογραφίες από την Ευρυτανική πρωτεύουσα, που ντύθηκε στα λευκά...
Το χιόνι έχει ξεπεράσει τους 5 πόντους μέσα στην πόλη, ενώ στην πλατεία παρά το χιόνι, που έπεφτε, κάποια από τα παιδιά δεν εγκατέλειπαν το παγοδρόμιο, που στήθηκε πριν από λίγες ημέρες και έδωσε πνοή στο κέντρο, αφού καθημερινά το επισκέπτονται ντόπιοι και επισκέπτες.
είτε φωτογραφίες από την Ευρυτανική πρωτεύουσα, που ντύθηκε στα λευκά...
Το χιόνι έχει ξεπεράσει τους 5 πόντους μέσα στην πόλη, ενώ στην πλατεία παρά το χιόνι, που έπεφτε, κάποια από τα παιδιά δεν εγκατέλειπαν το παγοδρόμιο, που στήθηκε πριν από λίγες ημέρες και έδωσε πνοή στο κέντρο, αφού καθημερινά το επισκέπτονται ντόπιοι και επισκέπτες.
3 Απαντήσεις για... for “ Το χιονισμένο Καρπενήσι πριν από λίγο (Φώτο)”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.



















ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!
Αγαπητοί συμπατριώτες του "Φουρνά Ευρυτανίας",
εγκάρδιες ευχές και εκ μέρους μας σε εσάς, τις οικογένειές σας και σε όλους τους Ευρυτάνες στα πέρατα του κόσμου.
Είθε η μικρή ανάπαυλα των γιορτών να σας χαρίσει γαλήνη και μικρές χαρούμενες καθημερινές στιγμές που τόσο μας είναι απαραίτητες και μας ανατροφοδοτούν στους χαλεπούς καιρούς μας.
Χρονια πολλα καλες γιορτες καημο να μη γνωρισεις και οτι στ'αληθεια επιθυμεις γρηγορα ν'αποκτησεις