Με επιτυχία έληξε το Πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο του Κ.Α.Π
Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Γενικά . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Μ
ε μεγάλη επιτυχία και υποδειγματική συνέπεια από τους συνέδρους, έληξε την Κυριακή το μεσημέρι στην πόλη της Καβάλας το Πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο του Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών, που ξεκίνησε την Παρασκευή το μεσημέρι με συνέδρους και παρατηρητές από όλη την Ελλάδα.
Το Συνέδριο χαιρέτησε και καλωσόρισε ο δήμαρχος της πόλης Κωστής Σιμιτζής ο οποίος και επέδωσε στον Μίκη Θεοδωράκη βιβλίο με την ιστορία της Καβάλας. Αναμνηστική πλακέτα του επέδωσαν επίσης και οι Σπίθες της Καβάλας.
Στο Συνέδριο παραβρέθηκαν και χαιρέτησαν, εκπρόσωπος του Αλέξη Τσίπρα από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Νότης Μαριάς (οικονομολόγος και ιδρυτής του Μετώπου για τη Αυτοοργάνωση των Πολιτών ενάντια στο Μνημόνιο), ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης, Στέλιος Παπαθεμελής και ο Γιώργος Παπαπέτρου, παλιός φίλος του Μίκη Θεοδωράκη, συναγωνιστής από την εποχή των Λαμπράκηδων και τoυ ΠΑΜ.
Στη συνέχεια το λόγο έλαβαν τα μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής του ΚΑΠ, Γιώργος Κασιμάτης, Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος, Περικλής Νεάρχου και Κώστας Ζουράρις.
Το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν οι εισηγήσεις και οι ομιλίες των Συνέδρων.
Την Κυριακή με ψηφοφορία εξελέγησαν τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου και αναδείχθηκαν με κλήρωση τα μελη της Ελεγκτικής Επιτροπής.
Αφού ολοκληρώθηκαν οι εργασίες, ο Μίκης Θεοδωράκης συνεχάρη όλους τους συνέδρους για την επιτυχία του Συνεδρίου και έκανε την πανηγυρική αποφώνηση.
[Ο Φουρνιώτης ]
ε μεγάλη επιτυχία και υποδειγματική συνέπεια από τους συνέδρους, έληξε την Κυριακή το μεσημέρι στην πόλη της Καβάλας το Πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο του Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών, που ξεκίνησε την Παρασκευή το μεσημέρι με συνέδρους και παρατηρητές από όλη την Ελλάδα.
Το Συνέδριο χαιρέτησε και καλωσόρισε ο δήμαρχος της πόλης Κωστής Σιμιτζής ο οποίος και επέδωσε στον Μίκη Θεοδωράκη βιβλίο με την ιστορία της Καβάλας. Αναμνηστική πλακέτα του επέδωσαν επίσης και οι Σπίθες της Καβάλας.
Στο Συνέδριο παραβρέθηκαν και χαιρέτησαν, εκπρόσωπος του Αλέξη Τσίπρα από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Νότης Μαριάς (οικονομολόγος και ιδρυτής του Μετώπου για τη Αυτοοργάνωση των Πολιτών ενάντια στο Μνημόνιο), ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης, Στέλιος Παπαθεμελής και ο Γιώργος Παπαπέτρου, παλιός φίλος του Μίκη Θεοδωράκη, συναγωνιστής από την εποχή των Λαμπράκηδων και τoυ ΠΑΜ.
Στη συνέχεια το λόγο έλαβαν τα μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής του ΚΑΠ, Γιώργος Κασιμάτης, Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος, Περικλής Νεάρχου και Κώστας Ζουράρις.
Το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν οι εισηγήσεις και οι ομιλίες των Συνέδρων.
Την Κυριακή με ψηφοφορία εξελέγησαν τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου και αναδείχθηκαν με κλήρωση τα μελη της Ελεγκτικής Επιτροπής.
Αφού ολοκληρώθηκαν οι εργασίες, ο Μίκης Θεοδωράκης συνεχάρη όλους τους συνέδρους για την επιτυχία του Συνεδρίου και έκανε την πανηγυρική αποφώνηση.
0 Απαντήσεις για... for “ Με επιτυχία έληξε το Πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο του Κ.Α.Π”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.












