Γραφείο απασχόλησης οφείλει να δημιουργήσει ο Δήμος Καρπενησίου

Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Γ
ια την αντιμετώπιση της ανεργίας ο Δήμος Καρπενησίου οφείλει να δημιουργήσει γραφείο απασχόλησης και γραφείο κοινωνικών υπηρεσιών και υποστήριξης για την ενίσχυση των ανέργων και την υποστήριξή τους στην εύρεση απασχόλησης.

Τα μέτρα για τη μείωση της ανεργίας, αποκτούν νέα διάσταση στο Καρπενήσι με την δημιουργία των γραφείων αυτών και εκφράζουν μια προσπάθεια του Δήμου να εισχωρήσει βαθύτερα στον κοινωνικό ιστό και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ανεργίας.




[Ο Φουρνιώτης ]

0 Απαντήσεις για... for “ Γραφείο απασχόλησης οφείλει να δημιουργήσει ο Δήμος Καρπενησίου”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο