Φως στο τούνελ από το... 2013!

Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


«Ά
σχημα μαντάτα κόμισε από τις Βρυξέλλες χθες ο Λουκάς Παπαδήμος, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μετά το πέρας των εργασιών της Συνόδου. Ξεκαθάρισε ότι ο «πάτος» στο βαρέλι που υποσχόταν ο Β. Βενιζέλος ήδη από τον Ιούνιο είναι δύσκολο να βρεθεί πριν από το 2013, προανήγγειλε τη λήψη νέων μέτρων εάν δεν «ευδοκιμήσει» ο προϋπολογισμός, ενώ ανακοίνωσε και την αποδοχή από την Ελλάδα του χρυσού κανόνα για το χρέος, που προβλέπει ότι οι κρατικοί προϋπολογισμοί θα πρέπει να μην παρουσιάζουν έλλειμμα πάνω από 0,5%.

Επ' αυτού, ο κ. Παπαδήμος ξεκαθάρισε ότι αυτός ο κανόνας θα πρέπει να ενσωματωθεί στο Σύνταγμα ενώ η αξιολόγηση θα γίνεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
«Τα κράτη που υπόκεινται σε διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος θα πρέπει να υποβάλουν προγράμματα διαρθρωτικά και να λαμβάνουν νέα αλλά μέτρα. Αν υπάρχουν παρεκβάσεις θα ενεργοποιείται μηχανισμός προσαρμογής», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Εξηγώντας ότι «όταν μια χώρα δεν ικανοποιεί τα κριτήρια του 3% τότε θα υπάρχει αυτοματισμός κυρώσεων», διευκρίνισε ότι η διαδικασία των αυτόματων κυρώσεων θα ενεργοποιηθεί για τη χώρα μας, αφού πρώτα πετύχει τον στόχο του μηδενισμού των ελλειμμάτων.
Ο πρωθυπουργός παράλληλα χαρακτήρισε "ιδιαιτέρως σημαντικές" τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής, καθώς όπως είπε "θέτουν τις βάσεις όχι μόνο για την αντιμετώπιση της κρίσης στην Ευρωζώνη, αλλά και για την αποφυγή ανάλογων καταστάσεων στο μέλλον".

Ο κ. Παπαδήμος ναι μεν διευκρίνισε ότι οι χθεσινές αποφάσεις της Συνόδου περί "πανευρωπαϊκού Μνημονίου" δεν αφορούν την Ελλάδα, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, εφόσον "η χώρα μας δεσμεύεται ώς το 2014 από τους στόχους του δικού της προγράμματος", αλλά δήλωσε ότι "εφόσον ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα, η Ελλάδα θα είναι σε θέση και θα πρέπει να ασκεί μία δημοσιονομική πολιτική σύμφωνα με τους νέους κανόνες και τους νέους μηχανισμούς που θα έχουν υιοθετηθεί".
Στο ερώτημα πότε θα ξεπεράσει η χώρα την κρίση, ο κ. Παπαδήμος δήλωσε ότι "δεν μπορεί να υπάρξει σαφής απάντηση", ομολογώντας όμως ότι δεν τη βλέπει πριν από το 2013: "Το νέο πρόγραμμα θα περιλαμβάνει μέτρα, δημοσιονομικής πολιτικής και διαρθρωτικής πολιτικής, τα οποία θα βοηθήσουν στη σταθεροποίηση της πραγματικής οικονομίας, που μπορεί να γίνει το 2013".

Αναφορικά με το ζήτημα των ευρωομολόγων, ο κ. Παπαδήμος διαφάνηκε ότι βλέπει θετικά την έκδοσή τους, υπό την προϋπόθεση ωστόσο να επιτευχθεί δημοσιονομική σύγκλιση των κρατών-μελών της Ευρωζώνης.


[adesmeytos ]

0 Απαντήσεις για... for “ Φως στο τούνελ από το... 2013!”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο