Προς συζήτηση η ελεγχόμενη στάθμευση στην Άμφισσα...
Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Νέα από την Φωκίδα . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
«Τ
ο θέμα της εφαρμογής του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη της Άμφισσας, στα όρια του εμπορικού-ιστορικού κέντρου της, τίθενται προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή.
Στόχος της μελέτης είναι η διαχείριση και οργανωτική βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης παρά μια καθολική αναμόρφωση της πόλης.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι υφιστάμενες υποδομές είναι ανεπαρκείς αλλά και οι προοπτικές, κυρίως όσον αφορά τους χώρους στάθμευσης, είναι μάλλον δυσοίωνες.
Η υλοποίηση της εφαρμογής δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα ενώ την Παρασκευή το Δημοτικό Συμβούλιο θα κληθεί να επικαιροποιήσει τη μελέτη, με μικρές τοπικής σημασίας παρεμβάσεις, οι οποίες είναι όμως αναγκαίες, όπως επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος και εισηγητής του θέματος κ. Παναγιώτης Ταγκαλης, λόγω των προβλημάτων που παρουσιάσθηκαν από το χρόνο εκπόνησης της μελέτης μέχρι και σήμερα.
Πιο αναλυτικά δημιουργούνται δύο φάσεις εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης, προς διευκόλυνση της λειτουργίας του μέτρου:
Στην Α’ Φάση, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) εφαρμόζεται στις οδούς:
Οδ.Ανδρούτσου, Ι.Γάτου (από Ανδρούτσου έως Θόαντος), Σταλλού, Θόαντος, Αθανασοπούλου, Λ.Σαλώνων, Πλ.Κεχαγιά, Πλ.Ησαϊα
Κατά την Α’ Φάση διατίθενται ενενήντα οκτώ (98) θέσεις και μπορεί η πιλοτική εφαρμογή της να ξεκινήσει άμεσα μετά την ολοκλήρωση της μελέτης και παραλαβή της από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Στη Β’ Φάση, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) εφαρμόζεται στις οδούς:
Κόκκαλη, Αθανασοπούλου, Επισκόπου Φιλοθέου, Κοττορού, Γερογιάννη, Βασιλοπούλου, Πετ.Μαρκίδου, Λιανολοπούλου, Γ.Γιδογιάννου, Εθνικής Αντιστάσεως, Ι.Γάτου (από Κορδώνη έως Ανδρούτσου) Κορδώνη (Δημοτικό Parking) Λ.Σαλώνων (από Γιδογιάννου έως το ύψος της Πλ.Εθνικής Αντίστασης) Δεστερλή Πλ.Ηρώων-Μητρόπολη
Κατά τη Β’ Φάση διατίθενται επιπρόσθετα διακόσιες πέντε (205) θέσεις και εφαρμόζεται αργότερα, μετά από σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τυχόν αλλαγές που θα έχουν προκύψει από την πιλοτική εφαρμογή της Α’ Φάσης.
Το σύνολο των θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης που προκύπτει από τις Α’ και Β’ Φάσεις, είναι τριακόσιες πέντε (305) δηλαδή όσες και οι αρχικά προβλεπόμενες.
Εντός του σχεδίου της Α’ Φάσης, προτείνονται οι εξής αλλαγές-συμπληρώσεις:
Στο χώρο έμπροσθεν της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου μας (στην πλατεία Κεχαγιά) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Στο χώρο έμπροσθεν της Εφορίας (στην οδό Ανδρούτσου) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Στο χώρο παραπλεύρως της Εθνικής Τράπεζας (στον πεζόδρομο) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης χρηματαποστολών (σχετική απόφαση 77/2011 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής), ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη,
Μεμονωμένα, στην οδό Επισκόπου Φιλοθέου γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων,
Μεμονωμένα, στο χώρο παραπλεύρως του Ι.Κ.Α. (στην οδό Κοττορού) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέση ελεγχόμενης στάθμευσης και απαγόρευση στάσης- στάθμευσης,
Σε δύο σημεία νότια και δυτικά της Μητρόπολης, προβλέπεται απαγόρευση στάσης-στάθμευσης οχημάτων (σχετική απόφαση 74/2011 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής), ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν προβλέπονταν κάτι τέτοιο,
Στη συμβολή των οδών Σταλλού και Θόαντος γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Στη βορειοδυτική πλευρά της Πλ. Ησαΐα, γίνεται πρόβλεψη θέσεων ταξί, έξι (6) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης χρηματαποστολών, καθώς επίσης και απαγόρευσης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο δημιουργία θέσεων ταξί,
Στη βορειοανατολική πλευρά της Πλ. Ησαΐα, γίνεται πρόβλεψη θέσεων ταξί, έξι (6) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν δεκατρείς (13) συνολικά θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες εκατέρωθεν της προέκτασης του πεζοδρόμου Κορδώνη. Στο σημείο αυτό, προτείνεται αλλαγή της διάταξης παρκαρίσματος, προς εξυπηρέτηση των γύρω καταστημάτων,
Στη νοτιοανατολική πλευρά της Πλ.Ησαϊα, γίνεται πρόβλεψη εννέα (9) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν δώδεκα (12) συνολικά θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης. Και σε αυτό το σημείο, προτείνεται αλλαγή της διάταξης παρκαρίσματος, προς εξυπηρέτηση των γύρω καταστημάτων,
Μεμονωμένα, στο χώρο έμπροσθεν της Δ.Ε.Η. (στην οδό Δεστερλή) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη,
Στην οδό Γιαγτζή δεν προτείνεται κάποια παρέμβαση, ενώ στο αρχικό σχέδιο και στο τμήμα της οδού Γιαγτζή από οδό Ι.Γάτου έως την οδό Διάκου προβλέπονταν πέντε (5) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και μία (1) θέση οχημάτων φορτοεκφόρτωσης,
Στο νότιο τμήμα της Πλ.Κεχαγιά γίνεται πρόβλεψη τεσσάρων (4) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν τρεις (3) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων,
Στο βόρειο τμήμα της οδού Σταλλού (στη Μητρόπολη) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης οχημάτων φορτοεκφόρτωσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν τρεις (3) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Το ωράριο εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης να είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:30 έως 14:30 , με μέγιστη χρονική διάρκεια παραμονής τις δύο (2) ώρες.
Κατά τα λοιπά, ισχύουν οι ρυθμίσεις που προβλέπονται από την ήδη εγκεκριμένη μελέτη.
[orafok ]
ο θέμα της εφαρμογής του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη της Άμφισσας, στα όρια του εμπορικού-ιστορικού κέντρου της, τίθενται προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή.
Στόχος της μελέτης είναι η διαχείριση και οργανωτική βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης παρά μια καθολική αναμόρφωση της πόλης.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι υφιστάμενες υποδομές είναι ανεπαρκείς αλλά και οι προοπτικές, κυρίως όσον αφορά τους χώρους στάθμευσης, είναι μάλλον δυσοίωνες.
Η υλοποίηση της εφαρμογής δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα ενώ την Παρασκευή το Δημοτικό Συμβούλιο θα κληθεί να επικαιροποιήσει τη μελέτη, με μικρές τοπικής σημασίας παρεμβάσεις, οι οποίες είναι όμως αναγκαίες, όπως επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος και εισηγητής του θέματος κ. Παναγιώτης Ταγκαλης, λόγω των προβλημάτων που παρουσιάσθηκαν από το χρόνο εκπόνησης της μελέτης μέχρι και σήμερα.
Πιο αναλυτικά δημιουργούνται δύο φάσεις εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης, προς διευκόλυνση της λειτουργίας του μέτρου:
Στην Α’ Φάση, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) εφαρμόζεται στις οδούς:
Οδ.Ανδρούτσου, Ι.Γάτου (από Ανδρούτσου έως Θόαντος), Σταλλού, Θόαντος, Αθανασοπούλου, Λ.Σαλώνων, Πλ.Κεχαγιά, Πλ.Ησαϊα
Κατά την Α’ Φάση διατίθενται ενενήντα οκτώ (98) θέσεις και μπορεί η πιλοτική εφαρμογή της να ξεκινήσει άμεσα μετά την ολοκλήρωση της μελέτης και παραλαβή της από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Στη Β’ Φάση, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) εφαρμόζεται στις οδούς:
Κόκκαλη, Αθανασοπούλου, Επισκόπου Φιλοθέου, Κοττορού, Γερογιάννη, Βασιλοπούλου, Πετ.Μαρκίδου, Λιανολοπούλου, Γ.Γιδογιάννου, Εθνικής Αντιστάσεως, Ι.Γάτου (από Κορδώνη έως Ανδρούτσου) Κορδώνη (Δημοτικό Parking) Λ.Σαλώνων (από Γιδογιάννου έως το ύψος της Πλ.Εθνικής Αντίστασης) Δεστερλή Πλ.Ηρώων-Μητρόπολη
Κατά τη Β’ Φάση διατίθενται επιπρόσθετα διακόσιες πέντε (205) θέσεις και εφαρμόζεται αργότερα, μετά από σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τυχόν αλλαγές που θα έχουν προκύψει από την πιλοτική εφαρμογή της Α’ Φάσης.
Το σύνολο των θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης που προκύπτει από τις Α’ και Β’ Φάσεις, είναι τριακόσιες πέντε (305) δηλαδή όσες και οι αρχικά προβλεπόμενες.
Εντός του σχεδίου της Α’ Φάσης, προτείνονται οι εξής αλλαγές-συμπληρώσεις:
Στο χώρο έμπροσθεν της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου μας (στην πλατεία Κεχαγιά) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Στο χώρο έμπροσθεν της Εφορίας (στην οδό Ανδρούτσου) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Στο χώρο παραπλεύρως της Εθνικής Τράπεζας (στον πεζόδρομο) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης χρηματαποστολών (σχετική απόφαση 77/2011 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής), ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη,
Μεμονωμένα, στην οδό Επισκόπου Φιλοθέου γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων,
Μεμονωμένα, στο χώρο παραπλεύρως του Ι.Κ.Α. (στην οδό Κοττορού) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέση ελεγχόμενης στάθμευσης και απαγόρευση στάσης- στάθμευσης,
Σε δύο σημεία νότια και δυτικά της Μητρόπολης, προβλέπεται απαγόρευση στάσης-στάθμευσης οχημάτων (σχετική απόφαση 74/2011 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής), ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν προβλέπονταν κάτι τέτοιο,
Στη συμβολή των οδών Σταλλού και Θόαντος γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Στη βορειοδυτική πλευρά της Πλ. Ησαΐα, γίνεται πρόβλεψη θέσεων ταξί, έξι (6) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης χρηματαποστολών, καθώς επίσης και απαγόρευσης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο δημιουργία θέσεων ταξί,
Στη βορειοανατολική πλευρά της Πλ. Ησαΐα, γίνεται πρόβλεψη θέσεων ταξί, έξι (6) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν δεκατρείς (13) συνολικά θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες εκατέρωθεν της προέκτασης του πεζοδρόμου Κορδώνη. Στο σημείο αυτό, προτείνεται αλλαγή της διάταξης παρκαρίσματος, προς εξυπηρέτηση των γύρω καταστημάτων,
Στη νοτιοανατολική πλευρά της Πλ.Ησαϊα, γίνεται πρόβλεψη εννέα (9) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν δώδεκα (12) συνολικά θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης. Και σε αυτό το σημείο, προτείνεται αλλαγή της διάταξης παρκαρίσματος, προς εξυπηρέτηση των γύρω καταστημάτων,
Μεμονωμένα, στο χώρο έμπροσθεν της Δ.Ε.Η. (στην οδό Δεστερλή) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη,
Στην οδό Γιαγτζή δεν προτείνεται κάποια παρέμβαση, ενώ στο αρχικό σχέδιο και στο τμήμα της οδού Γιαγτζή από οδό Ι.Γάτου έως την οδό Διάκου προβλέπονταν πέντε (5) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και μία (1) θέση οχημάτων φορτοεκφόρτωσης,
Στο νότιο τμήμα της Πλ.Κεχαγιά γίνεται πρόβλεψη τεσσάρων (4) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν τρεις (3) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων,
Στο βόρειο τμήμα της οδού Σταλλού (στη Μητρόπολη) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης οχημάτων φορτοεκφόρτωσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν τρεις (3) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
Το ωράριο εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης να είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:30 έως 14:30 , με μέγιστη χρονική διάρκεια παραμονής τις δύο (2) ώρες.
Κατά τα λοιπά, ισχύουν οι ρυθμίσεις που προβλέπονται από την ήδη εγκεκριμένη μελέτη.
[orafok ]
0 Απαντήσεις για... for “ Προς συζήτηση η ελεγχόμενη στάθμευση στην Άμφισσα...”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.