Κάτω τα χέρια απο τα σχολεία μας

Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας


Ε
ν όψει της επικείμενης προσωπικής συνάντησης του Δημάρχου Αγράφων κ. Τάτση με την υφυπουργό Παιδείας κα Χριστοφιλοπούλου, την Παρασκευή 18 του μηνός στην Αθήνα, αλλά και προ της δημόσιας εκφρασμένης πρόθεσης του Υπουργείου Παιδείας για συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολικών μονάδων σε όλη την Ελλάδα, τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα, όσο και στην περιφέρεια, κρίνουμε κατεξοχήν επίκαιρη την αναδημοσίευση από μηνών προφητικού εμπεριστατωμένου άρθρου του ΠΑΛΜΟΥ για την τοπική Εκπ/ση :

ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΡΡΟΗ - ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΙΓΑΡΙΘΜΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ή ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ – ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ;
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΖΩΗΣ!
Οι σχολικές μονάδες με τη σύνολη λειτουργία τους συμπεριλαμβανομένων των ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ, της λειτουργίας ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ στα Γυμνάσια και ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ στα Λύκεια και των ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ που διαθέτουν, λειτουργούν στις τοπικές κοινωνίες ως οι μοναδικοί σχεδόν πυρήνες μορφωτικών, πνευματικών και πολιτιστικών ζυμώσεων, ερεθισμάτων ευαισθητοποίησης και πολύπτυχων ευκαιριών δια βίου μάθησης, εκσυγχρονισμού και επικαιροποίησης, ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ, μύησης στον κυβερνοχώρο και υπεύθυνης διάχυσης της πληροφορίας, πρόσβασης σε αναπτυξιακά προγράμματα, σε αθλητικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και σε δίαυλους επαγγελματικού προσανατολισμού και αποκατάστασης, όχι μόνο για τους μικρούς και μεγάλους μαθητές, αλλά και για όλους εξίσου τους δημότες ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και απασχόλησης, δεδομένου μάλιστα του εξαιρετικά χαμηλού μορφωτικού μέσου όρου των τοπικών κοινωνιών και όχι μόνο…
Τα ολιγάριθμα σε μαθητές στην πλειοψηφία τους ευρυτανικά σχολεία λειτουργούν ως οι μοναδικές ίσως εστίες οικογενειακής - γονικής στήριξης και αγωγής υγείας, λαμβανομένου μάλιστα υπόψη και του αυξημένου δείκτη πολυτεκνίας της περιοχής, σχεδόν ως οι μοναδικοί άξονες επιβίωσης και βιοπορισμού όλων των κατοίκων, οι οποίοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, εξολοκλήρου ή υποστηρικτικά, άμεσα ή έμμεσα συνδέονται επαγγελματικά και οικονομικά με τα τοπικά σχολεία που εκτός των άλλων, αποτελούν στην προκειμένη περίπτωση και ένα αναντικατάστατο στημόνι με επίκεντρο το οποίο δικτυώνονται όλες ανεξαίρετα οι δραστηριότητες των οικογενειών που επιμένουν με απερίγραπτες καθημερινές θυσίες, να κρατούν μέσα στους ατελείωτους ευρυτανικούς χειμώνες την ευρυτανική ύπαιθρο ζωντανή, συμβάλλοντας με τον πλέον ουσιαστικό, αξιέπαινο και αξιομίμητο τρόπο να αντιμετωπισθούν τα μείζονα εθνικά ζητήματα της ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ, της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ αναβάθμισης και εικόνας της πατρίδας μας, της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ της ανάπτυξης και αξιοποίησης, του ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ και της ΑΝΕΡΓΙΑΣ, και μάλιστα σε μια περιοχή που πρόσφατες και έγκυρες ευρωπαϊκές πανεπιστημιακές έρευνες έχουν αναδείξει ως την προσφορότερη στην Ευρώπη για την δημιουργία οικογένειας!!!
Η απώλεια εξάλλου θέσεων εργασίας που θα προέκυπτε από τυχόν απουσία των ευρυτανικών Σχολείων και συνακόλουθα της πολυπρισματικής καθημερινής εκπαιδευτικής τους προσφοράς, με πολλές μάλιστα και χαρακτηριστικές επιτυχίες στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση χωρίς φροντιστήρια, ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΔΑΠΑΝΩΝ, εάν λάβουμε υπόψη μας ότι τα οικονομικά κονδύλια υπέρ της τοπικής παιδείας που μεταξύ άλλων συμβάλλει αναμφισβήτητα και στην πρόληψη και διατήρηση της κοινωνικής σταθερότητας, συνοχής, τάξης και ασφάλειας θα μεταλλάσσονταν σύντομα σε δαπάνες αστυνόμευσης και περιστολής της εγκληματικότητας σε μια ορεινή και δασώδη ευρυτανική επαρχία που θα είχε εγκαταλειφθεί, αποκλείοντας κάθε λογής τουριστική και αναπτυξιακή επένδυση και δυσφημίζοντας την πατρίδας μας στην διεθνή κοινότητα… Θα αποτελούσε εξάλλου και μεγάλη ιστορική αδικία η έκθεση των ευρυτανικών κοινωνιών σε νέο βαρύ ιστορικό τίμημα, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μόνο δεκαετίες μετά την αναγκαστική μετακίνηση εκτός Ευρυτανίας μεγάλου μέρους του ευρυτανικού πληθυσμού χάριν δημιουργίας της Τεχνητής ΛΙΜΝΗΣ ΚΡΕΜΑΣΤΩΝ και του ομώνυμου Υδροηλεκτρικού Εργοστασίου για εξυπηρέτηση πανελλαδικών αναγκών, με αποτέλεσμα την πληθυσμιακή αποψίλωση και οικονομική απογύμνωση του ευρυτανικού χάρτη.
Θα αποτελούσε αναμφίβολα, έπειτα από όλα τα παραπάνω, εντελώς άστοχη κυβερνητική επιλογή η παραμικρή απόπειρα περιορισμού του αριθμού των λειτουργούντων σχολείων στην εκτός Καρπενησίου ευρυτανική επαρχία, απορφανισμός που θα συμπαρέσυρε με μαθηματική ακρίβεια και… διαστημική ταχύτητα στη συρρίκνωση, το μαρασμό και την αποσύνθεση ολόκληρο τον ευρυτανικό κοινωνικό ιστό, ΘΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕ ΕΝ ΤΩ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ, διαταράσσοντας εκ των ουκ άνευ εμπεδομένες ισορροπίες και διακινδυνεύοντας μεταξύ άλλων την ΗΔΗ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ανάμεσα στους υπό συνένωση ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ!!!

Ένα λοιπόν είναι το μήνυμα : ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ!!!


[http://evrytanikospalmos.blogspot.com/ ]

0 Απαντήσεις για... for “ Κάτω τα χέρια απο τα σχολεία μας”

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.

Recently Commented

Recent Entries

Φώτο