Περίπου 7 εκατ. ευρώ η "νότια παράκαμψη Καρπενησίου"
Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011 και κατατίθεται στο πλαίσιο Έργα . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσωRSS 2.0 . Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση ή trackback σε αυτή την καταχώρηση από το site σας
Α
πομένουν ακόμη να κατασκευαστούν οι τρείς κόμβοι για Μυρίκη, εργατικές κατοικίες και Καλλιθέα.
Ολοκληρώνονται τα έργα του Γ΄ ΚΠΣ, το οποίο "έκλεισε" το 2009. Με πρόσφατη απόφασή της η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας οριστικοποίησε την πράξη «Λαμία- Καρπενήσι- νότια παράκαμψη Καρπενησίου».
Με απόφαση που υπέγραψε η Γενική Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κ. Κατερίνα Διαμαντοπούλου, την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010 (αρ.πρωτ. 9785/2010) ολοκληρώθηκε το οικονομικό αντικείμενο της πράξης και οριστικοποιήθηκαν τα κόστη του έργου για τη "νότια παράκαμψη Καρπενησίου", έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Το τελικό ποσό ανέρχεται περίπου στα 7.000.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, οι επιλέξιμες δαπάνες για το έργο “Λαμία - Καρπενήσι - νότια παράκαμψη Καρπενησίου” ανέρχονται στα 6.945.739,59 ευρώ και τα αντίστοιχα υποέργα καθώς και το κόστος τους, στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος, αναλύονται σύμφωνα με το τεχνικό δελτίο της πράξης ως εξής: 1. αναγκαστική απαλλοτρίωση ακινήτων για την κατασκευή της νότιας παράκαμψης 277.789,07 ευρώ, 2. μελέτη κόμβων 18.000 ευρώ, 3. απαλλοτριώσεις κόμβων 353.641,80 ευρώ, 4. κατασκευή της νότιας παράκαμψης (δρόμος 3 χιλιομέτρων) 4.647.045,75 ευρώ, 5. μετατόπιση στύλων ΔΕΗ 76.683,60 ευρώ, 6. μετατόπιση στύλων ΟΤΕ 10,000 ευρώ, 7. κατασκευή κόμβων 1.562.579,55 ευρώ.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των παραπάνω έργων, τα οποία πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του μέτρου ενίσχυσης των μεταφορών και κατά συνέπεια του υπομέτρου για την άρση της απομόνωσης των ορεινών περιοχών, θα βαρύνει τις πιστώσεις του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, η οποία αποτελεί και τον φορέα χρηματοδότησης.
Η χρηματοδότηση των αναφερόμενων δαπανών αφορά στο 20% εθνικούς πόρους και 80% στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Το έργο ξεκίνησε, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της πράξης, στις 6 Νοεμβρίου 2002 και ενώ η αρχική πρόβλεψη ολοκλήρωσης του έργου ήταν 2,5 χρόνια, τελικά παραδόθηκε στα μέσα του 2009. Να θυμίσουμε ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες μέχρι την υπογραφή της σύμβασης καθυστέρησαν πάρα πολύ το έργο. Πριν ακόμα υπογραφεί η τελική σύμβαση, προηγήθηκαν τουλάχιστον 5 χρόνια καθυστερήσεων μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα στα μισά του 2005.
Εκκρεμεί, ωστόσο, η ολοκλήρωση τριών κόμβων, στη διασταύρωση της Μυρίκης, στις εργατικές κατοικίες στον Κάτω Ξηριά και στη θέση Μεσοχώρα προς Καλλιθέα. Την ευθύνη του έργου είχε η διεύθυνση δημοσίων έργων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=7638
πομένουν ακόμη να κατασκευαστούν οι τρείς κόμβοι για Μυρίκη, εργατικές κατοικίες και Καλλιθέα.
Ολοκληρώνονται τα έργα του Γ΄ ΚΠΣ, το οποίο "έκλεισε" το 2009. Με πρόσφατη απόφασή της η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας οριστικοποίησε την πράξη «Λαμία- Καρπενήσι- νότια παράκαμψη Καρπενησίου».
Με απόφαση που υπέγραψε η Γενική Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κ. Κατερίνα Διαμαντοπούλου, την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010 (αρ.πρωτ. 9785/2010) ολοκληρώθηκε το οικονομικό αντικείμενο της πράξης και οριστικοποιήθηκαν τα κόστη του έργου για τη "νότια παράκαμψη Καρπενησίου", έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Το τελικό ποσό ανέρχεται περίπου στα 7.000.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, οι επιλέξιμες δαπάνες για το έργο “Λαμία - Καρπενήσι - νότια παράκαμψη Καρπενησίου” ανέρχονται στα 6.945.739,59 ευρώ και τα αντίστοιχα υποέργα καθώς και το κόστος τους, στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος, αναλύονται σύμφωνα με το τεχνικό δελτίο της πράξης ως εξής: 1. αναγκαστική απαλλοτρίωση ακινήτων για την κατασκευή της νότιας παράκαμψης 277.789,07 ευρώ, 2. μελέτη κόμβων 18.000 ευρώ, 3. απαλλοτριώσεις κόμβων 353.641,80 ευρώ, 4. κατασκευή της νότιας παράκαμψης (δρόμος 3 χιλιομέτρων) 4.647.045,75 ευρώ, 5. μετατόπιση στύλων ΔΕΗ 76.683,60 ευρώ, 6. μετατόπιση στύλων ΟΤΕ 10,000 ευρώ, 7. κατασκευή κόμβων 1.562.579,55 ευρώ.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των παραπάνω έργων, τα οποία πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του μέτρου ενίσχυσης των μεταφορών και κατά συνέπεια του υπομέτρου για την άρση της απομόνωσης των ορεινών περιοχών, θα βαρύνει τις πιστώσεις του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, η οποία αποτελεί και τον φορέα χρηματοδότησης.
Η χρηματοδότηση των αναφερόμενων δαπανών αφορά στο 20% εθνικούς πόρους και 80% στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Το έργο ξεκίνησε, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της πράξης, στις 6 Νοεμβρίου 2002 και ενώ η αρχική πρόβλεψη ολοκλήρωσης του έργου ήταν 2,5 χρόνια, τελικά παραδόθηκε στα μέσα του 2009. Να θυμίσουμε ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες μέχρι την υπογραφή της σύμβασης καθυστέρησαν πάρα πολύ το έργο. Πριν ακόμα υπογραφεί η τελική σύμβαση, προηγήθηκαν τουλάχιστον 5 χρόνια καθυστερήσεων μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα στα μισά του 2005.
Εκκρεμεί, ωστόσο, η ολοκλήρωση τριών κόμβων, στη διασταύρωση της Μυρίκης, στις εργατικές κατοικίες στον Κάτω Ξηριά και στη θέση Μεσοχώρα προς Καλλιθέα. Την ευθύνη του έργου είχε η διεύθυνση δημοσίων έργων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=7638
0 Απαντήσεις για... for “ Περίπου 7 εκατ. ευρώ η "νότια παράκαμψη Καρπενησίου"”
Αφήστε μια απάντηση
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική ή αγγλική γλώσσα (όχι greeklish) και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.